doorzichtig kaftpapier ?!

hii, ik had een vraagje, weet iemand waar je doorzichtig kaftpapier kan kopen ?
ik had bij hema kruidvat action en bruna gekeken maar daar hadden ze alleen zelfklevende en ik moet mn boeken weer terugbrengen (leenboeken) en dat zelfklevende gaat er haast nietaf, dan trek je een deel van dat boek mee ofzo dus weet iemand van jullie waar je normaal onklevend doorzichtig kaftpapier kan halen ?
(als het bestaat)

xoxo

ik denk niet dat het bestaat
niet dat je hier zoveel aan hebt

dus upjee

De Etos in de Barones in Breda had hele rollen. :’)

Bij de kruidvat en action heb je doorzichtig cadeau papier! Bij de kruidvat staat het dan bij de cadeaulinten en strikjes en bij action heb ik het gezien vlakbij de kassa. Ik weet alleen niet of ze stevig genoeg zijn om je boeken mee te kaften, maar ze zijn iig wel onklevend en doorzichtig :wink:

Gewoon van dat doorzichtige folie, dat verkopen ze bij de bruna ofzoo wel. :grin:

mmm… dan moet je echt van dat glim-doorzichtig doen en dat ligt bij cadeapapier en is plakt NIET! want dat is dan bijv. om een mndje of bloemetje leuk in te pakken. maaar… is dus denk ik ook stevig genoeg voor boeken?! miss… kan je ook bij bloemist kijken?! succesie :wink:

Gewoon doorzichtig cadeaupapier? Dat heb je denk ik ook wel bij winkels als de blokker enzo.

haha daar ben ik vanmiddag nog geweest ^^

OT: bij de etos dan ja of V&D ofzo?

Xenos heb je doorzichtig cadeaupapier :slightly_smiling_face:

Ja klopt bij de Xenos

Action!

In Hong Kong! (: daar heb je vet stevige doorzichtig kaftpapier met patronen erin (sterretjes, hartjes, etc. of gewoon zonder)
maar ik denk niet dat je helemaal naar Hong Kong gaat voor doorzichtig kaftpapier hahha. maar ik lees dat je al wat nuttige tips hebt gekregen.

Ik vond dat echt een ramp om mn boeken daar mee te kaften. Heb ook maar 1 boek gedaan toen. Maar ik had het van de V&D maar wel met een roze printje erop.

This waar, ze hebben daar egt keiveel van die rollen =D!

Het bestaat wel, maar waar?
Ik heb het weleens gekocht, volgens mij gewoon in de Bruna.

Action en Hema hadden het! Action had van dat doorzichtige geschenkpapier, echt superhandig voor óver je kaftpapier. Dat had ik dit jaar, en het zag er echt leuk uit! én het scheurt niet meer! :wink:

Bij de V&D hebben ze die ook :slightly_smiling_face:

Vroeger hadden ze het bij de boekenwinkel in ons dorp, maar die is weg. Je moet wel zoeken naar dat ruwe spul, want gewoon cadeaupapier is veel te glad. Dat is echt niet fijn. Ik doe het altijd over mijn kaftpapier hen.
Echt wel een aanrader om het over je kaftpapier heen te doen want het scheurt niet dus je kaftpapier blijft het hele jaar mooi.

Ik vind het juisst wel leuk als men kaftpapier helemaal kapot is, dat nieuwe ziet er ook niet uuit vind ik
:stuck_out_tongue:

Nog nooit van gehoord en gezien ;X