Doorzettings vermogen bij afvallen.

«Zie Titel»

[i]&Jaa, dat heb ik niet! Ik heb in de avond, van morgen moet ik echt gaan beginnen! En de volgende dag lig ik al op de bank… Ik heb gewoon echt geen doorzettingvermogen! Heeft iemand dit ook? Hoe heb jy toch doorgezet?

Dankjee! [/i]

Om tóch te gaan sporten. En meestal geeft dat nog een fyner gevoel omdat je het toch hebt gedaan.

Als je zin hebt in een koekje of chips moet je je afvragen wat je nu eigelijk wil… wil je dat koekje nu eten of wil je afvallen? dit hielp bij mijn moeder erg goed, succes !

hmmm had ik ook!
maar toen hebben mn moeder &
bereik je ideale gewicht voor kinderen & tieners gekocht,
van sonja bakker ja :stuck_out_tongue:
& ze let ook op wat ik eet…
dit helpt echt vet! nu kan ik niet meer stiekem snoepen enzo…
aan de andere kant ook wel irritant dat ze me in de gaten houd enzo,
maar het is een stok achter de deur!

succes !

ik hou het ook echt niet vol hoor mischien een dagje maar daarna ga ik weet snoepen

als ik ga afvallen denk ik juist heel de dag aan eten.

je moet andere bezigheden zoeken of iemand vragen of die gene je wilt coachen zodat je in de gaten wordt gehouden misschien…

Jha! Dankjulliewell :slightly_smiling_face:

Ik wil ook dat SonjaBakker boek gaan kopen voor kinderen&tieners, alleen ik weet niet of hij goed is! Kun je me een note sturen van één dag?

Dankjewel! :grinning:

je mag best snoepen als je het maar in mate doet ! en ik zou zeggen ga ook vooral snoepen (met mate!) want anders hou je het al helemaal niet vol !

mate?

Wat is dat? :stuck_out_tongue:

ik kan niet bij de tijds zijn hoor :stuck_out_tongue:

Nee heb ik ook niet, maar ook omdat het niet nodig is.
Maar ik weet niet of je ook echt over gewicht hebt… of dat je gewoon wil afvallen omdat je liever een ander getalletje ziet ofzo.
Maargoed, als je een leuke sport met een vriendin gaat doen kan dat toch ook werken, en dat is meestal leuk dus hoef je niet echt doorzettingsvermogen te hebben.

je bent de niet de enige :slightly_smiling_face: ik ben al een halfjaar besig maar het lukt gewoon egt niet… Me moeder heeft me belooft dat ik navelpiercing krijg als ik ben afgevallen en dat wil ik zo graag;) maar het lukt gewoon egt niet… Ik fitness al een paar keer per week maar ik kom egt niet van die VREETBIUien af :slightly_smiling_face:
maarja !!

suc6…

heee
ja ik ken je probleem :wink: moeilijk dat doorzetten…ik ben nu ook weer net begonnen met gezond eten :slightly_smiling_face: en heb t al 4 dagen volgehouden :stuck_out_tongue: ik ga eerst gewoon gezond eten en zo val ik ook een beetje af…en als ik dat vol hou…ga ik meer tijd maken voor sporten…ik heb geen overgewicht ofzo maar t is gewoon gezonder om gezond te eten :wink:. wat ik doe is het eerste weekend van een maand is chocola dag :stuck_out_tongue: dan mag ik iets uitzoeken met chocola :stuck_out_tongue: want dat vind ik zoo lekker…en dat helpt bij mij best wel :wink:
Liefs,

Ik wil ook afvallen maar T lukt gewoon niet!:o
Ik train al 2x in de weeek. en dan altijd zaterdag nog 1 soms 2 wedstrijden.
Maar T helpt helemaal niet.
Soms heb ik vreetbuien, daar kan ik niet mee stoppen…
iemand een idee?

Ik heb ook totaal geen doorzettings vermogen maar ik weeg nu 62 kilo. En ben 15 jaar. En voor de vakantie woog ik nog 53, dus ik ben 9 kilo aangekomen, en alles begint te flubberen enzo. Dus dit is de druppel ik wil onder de 60 wegen. Dus nu eet ik zegmaar alleen ochtend, middag, avond, en dan als ik erg honger heb nog muesli ofzo en rijstewafel en natuurlijk lekker fruit. En zo lukt het wel, en al hebben we dan bijvoorbeeld een keertje popcorn in huis of heeft me moeder een taart gebakken dan beloon ik mezelf er ook mee enzo en mag ik beetje popcorn. En het is heel fijn als je ouders je ook een beetje aanmoedigen. Mijn moeder zegt vaak; ik vind het zoo goed van je dat je niet snoept! Dat helpt wel heel erg…

en ik ga met een vriendin zwemmen, gezond en gezellig!

heey ik ben ook wels al verschillende keren op mijn lijn beginnen te letten maar ik hou het nooit langer vol dan 3 weken omdat ik veel te graag eet

Niet dat ik echt aan het lijnen ben, ik noem het eerder opletten. Toetje overslaan, een appel pakken ipv een reep chocola. En dat lukt me wel. Ik ben ook niet heel streng voor mezelf, ik pak soms echt wel een koek of chocola. Als ik dat helemaal niet zou doen, zou ik op een gegeven moment toch stoppen, en dan krijg je dat jojo-effect.

Eet regelmatig kleine hoeveelheden mager voedsel, een crackertje, appel, handje muesli, dat soort dingen. Voorkomt vreetbuien, en dat zorgt dat je ook nog resultaat hebt en dat je het wel volhoud. Als je een dag honger lijd eet je de volgende dag zoiezo meer, dus dat heeft geen effect.

Dat heb ik ook! Echt verschrikkelijk… Dan hou ik het 3 dagen vol geen chocolade te eten, en de dagen daarna eet ik bijna zoveel als in een week xD
Ik weeg vind ik zelf wel te veel, maar ben niet dik ofzo, tenzij ik zo door ga xD. Ik wil het liefst 55 kilo wegen, dus nog 7 kilo te gaan :astonished:

Dames ik wil jullie even waarschuwen dus LET OP.

Als je voor een langere tijd het Sonja Bakker dieet gaat volgen dan gaat je stofwisseling naar de knoppe.

Dit dieet zet je stofwisseling op een laag pitje waardoor je lichaam zoveel mogelijk reserves vasthoudt omdat je weinig binnenkrijg.
Als je daarna weer normaal gaat eten tja wat je moet je lichaam dan doen?:face_with_raised_eyebrow: Wat moet het met al dat extra voedsel??? Ja opslaan!!!

Kijk hier maar: http://www.nieuws-info.nl/i/s/70/Sonja%20Bakker%20is%20gevaarlijk

Als jullie willen afvallen kunnen jullie beter 3 keer per dag een GOEDE maaltijd eten en 2 keer tussen door fruit of biscuit of iets dergelijks en meerdere malen in de week gaan sporten. Af en toe iets lekkers is dan echt niet erg, maar met mate. Het duurt dan iets langer om af te vallen maar je lichaam blijft wel gezond, en sommige van jullie zijn nog zo jong!