Ik vind dat zó irritant. Dan vind ik bij de H&M een superleuk wit ding, schijnt het weer door. Zelfs met een witte bh.
Weet er iemand hier een oplossing voor ?
Ik vind dat zó irritant. Dan vind ik bij de H&M een superleuk wit ding, schijnt het weer door. Zelfs met een witte bh.
Weet er iemand hier een oplossing voor ?
ik heb daar een wit ding gekocht dat doorschijnt met witte bh.
dan moet je gewoon een wit hemd kopen bij de HEMA en die eronder doen ;
Probleem opgeslost.=D
Ja jennie, gewoon een ander hemdje eronder doen!
Ik heb nu ook een truitje aan met pofmouwtjes hele mooie van de H&M en die schijnt ook ernorm door maar ik heb er een wit hempje onder van de H&M en dan valt t niet zo op!
Dus gewoon wat die andere Meiden al zeiden een wit hempje eronder doen! En ik zou onder dat hempje of kan je iig doen een huidskleur beha eronder doen! Doe ik ook altijd
Xxx
huiskleur bh/hemdje eronder.
oohww diej had denk ik gister ook aan maar dan in het zwaet diej schijnt ook dorr:P maare ik zou of een huiskleurige Bha aan doen of een leueke Kleurige hemje of wit natuurlijk:P
zwart hempje eronder doen , klinkt heel raar, maar zo schijnt ie niet door en je ziet dat hele zwarte hempje niet.
Ik zou er gewoon een leuke singlet van de H&M onder doen.
Kheb gister ook een doorschijnent wit jurkje gekocht van H&M maar ik vga er dgewwoon een wit onderjurkje onder aan trekken…
En onder een wit truitje is een andeere kleur ook heel leuk, rood ofzo of groen, tenzij dat niet euk is door het model ofzo…
mja wit hempje kan ook gewoon eronder
Gewoon een hempje eronder toch
Ander hempje eronder of gewoon de H&m ontwijken de meeste daar shirtjes schijnen echt gauw door
Doe een zwarte bh aan, schijnt minder door dan een witte!
een huidskleur bh, die heb ik ook heel veel, en die schijnt echt niet door =D echt kopen, want het is super handig!!
ik doe gwn een wit spaghettibandbloesje deronder
ik haat het als iets doorschijnt kun je ook geen leuke bh’s meer aandoen haha
een huidskleur bh of een lichtroze bh
ofwel gewoon een wit topje er onder
een jurkje misschien? want dat had ik ook bij de h&m…
oja trouwens: onder wit: eerder rood doen dan wit!
rood zie je niet onder wit. je ziet het minder dan wit, SERIEUS!
gewoon een strak hempje eronder doen
ja idd gewoon wit hempje!