Doorlekkend slijm..

Hee girls van girlscene,
sorry dat ik de laatste tijd zoveel topics aanmaak…
maar dat is dan zo omdat hij nog niet bestaat…
daar komt hij…
okee… ik hoef niet ongesteld te worden…
nee, ben ik laatst geweest…
nu is het zo dat ik 2 inlegkruisje in mijn onderbroek doe, over elkaar
omdat ik zoveel slijm heb (ben niet opgewonden ofzo)
en nee ik was me niet met zeep daar in de buurt…
maar laatst zat ik op een stoffen stoel,
waarna ik na een halfuur weg ging…
zat er op die plek zon donkere vlek…
van het slijm dus…
fail!!!
wat kan ik hiertegen doen?
is dit normaal ?
alvast bedankt girls!!!
x Miley

Je kan een tampon dragen.
Maar is het gewoon witte afscheiding of zweet?
Verlies je ook meer afscheiding als je na een rustige houding ineens actief gaat bewegen?
Anders zou ik langs je dokter gaan om eens te vragen of zoveel afscheiding wel okee is.

Doorbraak bloeding?

huisarts?

Ze zegt net dat het slijm is, geen bloed.

ik heb ook last van veel afscheiding, en als het warm is zoals nu gaat het ook nog jeuken. Ik heb verschillende onderzoeken gehad maar ze konden niks vinden. Ik zou gewoon voor de zekerheid naar de huisarts. Ik moet ook 2x per dag inleg kruisje verwisselen. Dat verschilt echt per persoon. Ik lek ook vaak door mijn broek heen. Dus gewoon even laten checken

dat moet je echt niet doen dat is echt slecht als je niet ongesteld bent,
maar inlegkruisjes vaker verwisselen, niet over elkaar heen gaan dragen.

Ik denk dat het eerder zweet is, wat met dit warme weer niet vreemd is hoor :wink:

Ja dat denk ik ook.

maar zweet precies in die plek lijkt me zo vreemd… :bored:

maar op een ander oud forum stond iets over dat het slecht was als je een inlegkruisje indeed als van dat afscheiding had? iets over de ph-waarde ofzo… weet iemand daar iets over? :flushed:

Ik heb hier ook last van gehad! alleen ietjes minder erg. ik ben naar de doctor gegaan en hij zij: Inlegkruisjes zijn niet verstandig om te gebruiken omdat je ervoor zorgt dat je vagina niet kan “luchten” Het verstikt de boel zo’n beetje.

en ik moest een ander wasmiddel gebruiken omdat ik hier misschien alergisch voor was. Ook moest ik katoenen ondergoed dragen en geen strings meer. dit hielp bij mij misschien ook bij jou. als dit niet helpt zou ik toch eventjes langs de doctor gaan misschien heb je een schimmelinfectie.

Mijn doorbraakboedingen zijn meer slijm dan bloed hoor. :wink:

sorry ik weet niet of je al een of meerdere bedpartners hebt gehad? maar dit kan ook duiden op een soa. (chlamydia). hier hoef je niet last van te hebben maar vaak merken meiden pas dat ze dit hebben wanneer ze na een tijd meer slijm/afscheiding hebben dan normaal;)

ik zou gewoon even naar huisarts gaan of ggd en je voor zekerheid laten testen, als het dat niet is kunnen ze dan kijken wat het eventueel wel zou kunnen zijn.

ik ben 14… Nee nog nooit een bedpartner gehad, laat staan 2…

upje?

zelfs met inlegkruisje lek ik door…
buiten mijn menstruatie om

Jeukt het ook veel? Het kan een infectie zijn namelijk; er zijn onschuldige schimmelinfecties die zowel veel afscheiden als jeuk veroorzaken. In principe ongevaarlijk meestal, maar wel onaangenaam en het gaat niet vanzelf over.

Nou nee?het jeukt niet en het komt echt uit mijn vagina niet vande binnenschaamlippen waar ook slijmproduceremde cellen zitten…