doorlekken tijdens slapen

hee,
hebben jullie dat ook,
als je echt huge maandverband indoet speciaal voor nacht
en dan alsnog doorlekt?
Kun je hier wat tegen doen?? En welk merk gebruiken jullie?
( ik slaap liever niet met tampon in…)
x

Ik heb dat ook altijd! vooral aan de achterkant enzo terwijl ik het maandverband dan juist expres verder naar achteren doe, heel raar…
Ik gebruik gewoon van libresse en always enzo…!

ik gebruik geen maandverband meer maar je hebt van allways nacht met vleugels ik denk dat dat de beste is en anders toch een tampon… een tampon en maandverband ja het is een verschil maar het kan wel

nee meestal ik ben 'snachts bijna nooit ongesteld vet vaag alleen de eerste dag maar heel weinig en de andere dag heb ik er geen last van vroeger wel trouwens maar heb gewoon always night.

volgens mij heb je ook extra lang ofzo!?

Ja echt dat doe ik ook, helemaal naar achter maar dat helpt gewoon niet xD

en wat Juul_ zeg doe ik ook (maandverband met vleugels) dat doe ik juist haha, maar met dat tampon doe ik niet…

heb ik ook, dan is het gewoon zoveel dat 2 dikke maandverbanden over elkaar heen nog steeds doorlekt, dan doe ik de ene ook meer naar voor en de andere meer naar achter en dan gaat het er niet doorheen, maar is het gewoon zoveel dat het ernaast gaat >.<

Tampon indoen & evt nog maandverband.

anders dan doe je zo’n dikke luier in.
met van die vleugels.
of doe je dat altijd al?
ik doe meestal gewoon zo’n inlegkruisje, maar dat werkt niet echt.

blijft dat wel zitten?
2 over elkaar?

bij mij misvormd het altijd, want als ik slaap dan maak ik allemaal vage bewegingen, en dan zit dat ding niet meer goed in me onderbroek, half dubbelgevouwen enzo, en dan gaat het ernaast xd.

Ja had ik ook altijd… vooral de eerst nacht! daarna valt het wel mee
Maar ik doe nu meestal tampon+maandverband… dan lek ik niet door
x

je kan ook achter je maandverband een inlegkruisje doen
werkt bij mij altijd

Ik bloed nooit 's nachts 8|

Ik slaap gewoon met tampon.

ja dat blijft zitten haha

pamper

heb ik ook! :open_mouth: echt zooo stom.
Maar ik lek altijd aan de zijkant zegmaar, niet aan de achterkant of voorkant

ik heb het altijd de 1e nacht…wanneer ik die dag nog niet was zeg maar, en het sn8s begint en je nog geen maandverband enzo in hebt(want ik zie het soms niet aankomen, ik ben namelijk soms echt heel onregelmatig :S) dan word ik sochtens in een bloedbad wakker joh! :nauseated_face:
word ik zoooo sgagie van sochtends!
maar nu gaat het (GELUKKIG!) beter: ik ben haast niet meer OG sn8ts, echt vet vaag!

Dat heb ik ook vaak, ik ga meestal op mijn buik liggen het helpt niet veel maar wel een beetje.
Als je ook nog doorlek tot op je bed kun je ook een handdoek in je bed leggen.

je kunt als je achter zeg maar doorlekt ook een maandverbandje dwars(dus horizontaal) erachter plakken, alleen ik vind dat ook irritant xd
en lek je door aan de zijkanten, dan ist miss handig om eens te proberen met van die vleugeltjes zeg maar…?
ik slaap nu gewoon met tampon en werkt ideaal geen bloedbad in je bed
ik word het 's morgens als ik wakker word, dus heb het weinig, bovendien is het bij mij na een paar daagjes dat het afzwakt en dan ist bij mij 's nachts helemaal nix meer. alleen nacht van dag 1 en 2 zeg maar dus 2 dagen met tampon en dan gewoon mvtje