Doorlekken :S

Heeey

Ik lek s’nachts best vaak door… en dat vind ik nogal vervelend. Bijvoorbeeld als je bij iemand gaat logeren lijkt het me niet echt prettig.
Als ik op mijn buik lig dan gebeurt het niet, maar het ligt niet zo fijn!
Heeft er iemand tips ?

( in de nacht gebruik ik maandverband , overdag tampons, sommige mensen dragen ook tampons in de nacht maar is dat niet erg slecht? want je mag het maar max. 6 uur in hebben.)

Neej, je kan 's nachts ook tampons in. Staat ook in de bijsluiter. Als je vlak voordat je gaat slapen een nieuwe in doet, en direct nadat je wakker bent verwisselt, kan het. En dan kan je voor de zekerheid nog een maandverbandje dragen, zodat je zeker weet dat je niet doorlekt :wink:

Je kunt inderdaad ook tampons snachts proberen, maar als je héél erg veel vloeit snachts is dat ook weer niet zo handig.
Wat voor maandverband heb je, is het niet te dun?

je hebt ook van dat speciale maandverband voor 's nachts :]

Nee het is niet te dun ik lig gewoon dan op me zij bijv. en dan vloeit het dus niet op het maandverband maar ernaast:S

Tampons in 's nachts vind ik zelf ook geen goed idee. Er kan wel gezegd worden dat het kan, maar als het echt hygiënisch moet dan moet je je tampons om de 4 uur verwisselen (als je de kans op een vaginale infectie zo klein mogelijk wilt maken).

Heb je al speciaal ‘nacht maandverband’ geprobeerd? Dat is iets groter en iets dikker, en dat scheelt al een hoop.

Heb wel eens geprobeert. Zal het nog een keer kopen en eerder gebruiken dan Tampons, dankje :slightly_smiling_face:

ik had dat toen ik net ongesteld was best vaak,

ik deed dan van die grote tampons in & nog een extra maandverband voor het geval dat,

mjah heb er nu gelukkig geen last meer van, ( de pil )

Hoelang ben je al ongesteld dan? Ik had eerst namelijk ook dat ik altijd doorlekte 's nachts, maar nu omdat ik zowat 3 jaar ongesteld ben, lek ik eigenlijk niet meer door. Ik denk dat het bij sommige een periode is. Nu lek ik eigenlijk maar 1 nacht. en de rest van de tijd alleen overdag.

En voor de rest zou ik speciaal nachtverband kopen, ik heb nachtverband van wel een centimeter dik :pensive: Maar hierdoor lek ik wel niet meer door :wink:

't ligt neit zo zeer aan de dikte. als je op je rug ligt loopt t toch wel doro naar achter.

Als je aan de pil bent vloei je snachts minder.
En over de tampon… Ik heb m 1 keer in gehad snachts, maar daar heel erg last van gehad& ik had waarschijnlijk een schimmel infectie. Maar hij si vanzelf overgegaan…
Dus ik zou er wel mee uitkijken…

bijna 2 jaar. :stuck_out_tongue:.

Ik draag altijd een tampon snachts als ik ongesteld ben, ik heb namelijk echt een hekel aan maandverband, ik voel dat heel de tijd zitten en dan raak ik geirriteerd en dan kan ik niet slapen hehe. De eerste 3 jaar dat ik ongesteld was droeg ik er ook nog maandverband bij, de eerste nacht, omdat ik dan soms niet genoeg had aan een tampon.

Dat van vaginale infecties kan ook bij iedereen anders zijn, ik heb er dus in mijn 5 jaar ongesteldheid nooit last van gehad. Je moet het denk ik gewoon proberen of het bij jou past of niet. Als je maar zorgt dat je handen goed schoon zijn als je hem inbrengt.

ik heb het ook… als ik de pil niet zou nemen zou ik constant mn regels hebben en daarom is het nu met pil nog altijd een “stortvloed” om het effe uit te drukken. maar ik haal dan voor snachts bij de apotheker van die supergrote maandverbanden die vrouwen met urineverlies dragen. het ziet er niet uit maar voor mij kan het gewoon niet anders of ik moet snachts drie keer opstaan… tampon zou ook lukken maar ik vind het zelf niet prettig om ze zo lang in te houden omdat ze bij lang inhouden gelinkt worden aan dat ene syndroom ding :slightly_smiling_face:

x

Ik stop mn maandverband s’avonds tussen mn benen en niet gewoon losjes maar er gewoon tegenaan gedrukt, anders ga je lekken ja

Je hebt ook van die extralange en dikke maandverband voor de nacht of als je heel erg ongesteld bent. Of met extra lange/brede vleugels.

Wat ik wel is doe is twee normale maandverbandjes in doen. Je kan het proberen, misschien helpt het.

Dat doe ik ook wel eens 's nachts :j. Niet recht op elkaar, maar overlappend.

Als ik het hard heb doe ik
's nachts: Nacht verband en middelmatige tampon
Dag: Gewoon verband en tampon
Maar een tampon kan 's nachts best hoor!

Ja, klopt. Die gebruik ik ook, ben er heel tevreden over (:

Ik doe ook 2 maandverbandjes in.
Soms ook nog wel eens een dun inlegkruisje xD
Komt omdat alles gewoon om het verband heen gaat. Érg irritant… :pensive: