Doorgaan of stoppen

-

Laten gaan die jongen. Je zegt zelf dat hij je alleen voor de seks wilde, wil je dan überhaupt nog weten waarom hij geen relatie met jou wil? Jij zou niet eens een relatie met hem moeten willen hebben.

Dit ja, ik zou toch afstand proberen te nemen. Bij zo’n jongen ga je nooit weten waar je aan toe bent.

Ik zeg niet dat hij alleen sex wilde, ik denk dat hij alleen sex wilde. En als ik dat vroeg zei hij natuurlijk van niet maar dat gaat hij toch niet toegeven.

ja klopt wel, dat ik nooit weet waar ik aan toe ben bij hem.

Waarom zou je weer contact met hem opnemen als je weet dat hij geen relatie met je wil hebben? Als jij daar geen problemen mee hebt moet je het vooral doen. Ik zou het persoonlijk hierbij laten, om mezelf geen verdriet te doen.

Door de topictitel dacht ik ineens aan Life4You’s ‘Stoppen of doorgaan’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ontopic; Eens met wat hierboven is gezegd.

Omdat ik ergens hoop dat als ik langer met hem omga er misschien achter kom waarom dat is, omdat hij zei dat hij het hebben van een relatie moeilijk vindt. En als dat dan uiteindelijk toch niet gaat gebeuren heb ik er denk ik ook wel verdriet van, maar nu heb ik dat ook omdat ik het niet kan laten rusten

Dude, je kent hem net een maand en hebt hem twee keer gezien…

En toch hou ik van hem…

Misschien toch beter om te luisteren en te stoppen