Doorgaan, of er mee kappen?

Ik zit met een probleen, ofnouja probleem is wel een heel zwaar woord, ik weet niet wat ik moet doen, ik zou het probeem zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

Ik ‘loop’ nu al zo 3 maand echt met een Jongen, sinds vorig jaar oktober smsden en msnen we al, dit werd steeds meer.
Ik begon hem leuk te vinden, maar wist dat dit niet wederzijds was omdat hij zijn ex nog niet vergeten was.
Het smsen en msnen ging ondertussen wel door, het werden beetje bij beetje leukere, lievere smsjes, elkaar een beetje uitdagen.
Maar het bleef altijd bij het uitdagen want er gebeurde nooit echt iets, tot juni van dit jaar. Ik kwam hem tegen bij het uitgaan, voor de 1ste keer, kwamen elkaar eerder nooit tegen, toen hebben we gezoend, zijn initiatief…
Na die zoen spraken we elkaar steeds vaker, maar hij gaf aan dat het niet iets zou worden tussen ons, dit respecteerde ik, ookal vond ik het wel jammer.
In augustus gingen we allebei op vakantie, hij naar lloret ik naar blanes, we hadden afgesproken, doen waar je je goed bij voelt.
Omdat ik dacht dat ik hem leuker vond dan hij mij, en ik gewoon gezoend op vakantie, ben niet verder gedaan omdat dit niet fijn voelde tegen over hem, de laatste dag voor mij in blanes kwam hij en zijn vrienden naar blanes.
Daar heb ik een super avond gehad met hem, het was echt leuk! Daar vertelde hij dat hij niets met andere meisjes had gedaan, toen voelde ik me wel een beetje kut, maar had niet verwacht dat hij dit zou doen. Hij baalde wel een beetje dat ik wel gezoend had.
Toen we terug kwamen van vakantie vertelde hij dat hij me echt een leuk meisje vond, en dat hij graag een keer wou afspreken, hiervoor was het alleen sms & msn en zoenen als we elkaar zagen met uigaan. We hadden toen al wel handwerk gedaan.
We hadden afgesproken dat hij naar mij huis kwam, mijn ouders heeft hij ontmoet, en later gingen we boven een film kijken.
Van die film hebben we weinig gezien, die avond hebben we seks gehad, 1ste keer voor hem, voor mij niet, hij had voor mij alleen nog maar gezoend.
Naar die avond heb ik gevraagd wat hij nou wou, omdat ik graag duidelijkheid wil, hij zei dat hij me echt een heel leuk meisje vond, maar niet zeker wist of het wel wat werd. naar 3 weekjes is toen besloten om elkaar vrijheid te geven, en een poosje afstand te nemen, dit kwam vooral van hem af. Hij smsde me als ik was uitgedaan nog wel, met de vraag of ik gezoend had, dus hij was me vast niet vergeten… Maar ik respecteerde zijn keuze, en nam afstand. Naar 1 week(lang afstand gehouden he ahha) zag ik hem met hem uitgaan, ik was met andere jongens aan het praten, lachen en zag dat hij me al de heletijd in de gaten hielt, Later kwam hij naar me toe, omdat we hadden afgesproken niet mee te zoenen probeerde ik ook niets, toen ik weg wou gaan gaf hij me een kus om me mond, en zoende mij.
Ik snapte hier niets van, omdat we af hadden gesproken afstand te nemen. Naar die zoen gingen we weer smsen, en vaker zoenen met uitgaan. Nu vroeg hij vorige week of ik bij hem kwam slapen, hij zit op kamers, ik snapte niet waarom hij dit wou, omdat hij graag afstand wou.Heb dit toen toch gedaan,en het was heel erg leuk en gezellig, ook deed hij super lief, kusjes geven, knuffelen, arm om me heen, kriebelen op mn rug. Hij gaf me echt de indruk dat hij me leuk vind. Nu ben ik van het weekend alleen thuis, en heb ik gevraagd of hij kwam, en bleef slapen. Nu zie ik hem dus zondag, maar weet niet zo goed of ik hier mee door moet gaan of er mee moet stoppen. :anguished:? Ik vind hem wel echt heel erg leuk, en zou wel een relatie met hem willen hebben.

Wat zouden jullie doen?
Sorry voor het lange verhaal, het werdt langer dan ik had gewilt hihi

Je maakt vreselijk irritante typfouten, sorry.

Maar ik zou een goed gesprek met hem vinden, want jullie voelen allebei wat voor elkaar, en jullie willen allebei niet dat een ander met iemand anders zoent. Dus praten!

ik zou afwachten hoe het gaat als hij bij jou is,
en er dan een goed gesprek met hem over hebben.
misschien is hij wel van gedachten veranderd en wil hij toch wel een relatie met je.

Sorry voor de typfouten, heb het verhaal net te snel willen typen, heb hem aangepast, maar ze zullen er vast nog niet allemaal uit zijn…

Ik krijg het gevoel dat hij alles wil doen wat hij wil, maar jij stiekem niks mag en alleen bij hem mag zijn… Ik zou om duidelijkheid vragen, dat jullie of ‘officieel’ bij elkaar zijn en gewoon vriendje/vriendinnetje idee hebben, of dat hij de vrijgezel wilt uithangen…

Ja dat idee heb ik dus ook, dat hij graag zijn vrijheid niet wil verliezen, maar ook niet wil dat ik met andere jongens ga.
Dan heeft die toch een probleem want allebij kan natuurlijk niet,
als ik hem nou niet zo leuk vond was het allemaal een stuk minder lastig…

Echt om duidelijkheid vragen. En aangeven wat jíj wil. Alles of niet meneertje, je bent z’n speelgoed niet!

Diep van binnen is die jongen een beetje onzeker denk ik. Omdat je toch de eerste bent met wie hij sex heeft gehad. Maar dat is natuurlijk geen excuus om geen duidelijkheid te vragen. Gewoon doen!

klopt, hij is ook onzeker, daarom is het ook zo lastig allemaal, en ik wil hem niet opjagen om snel een keuze te maken. Maar zo doorgaan is ook niet alles…

nou, inderdaad!

wat maid_cinderella zegt.

maar aan de andere kant, je kunt ook gewoon proberen zoveel mogelijk
bij 'm te zijn, een leuke tijd te hebben, maar ook verder te kijken,
zodat -mocht hij nog geen vaste relatie willen- je niet in de put zit zeg maar.

Ik denk eerlijk gezegd dat de seks te vroeg kwam. Jij hebt eerst seks met hem en wil daarna eisen stellen. (serieuze relatie waar jullie BEIDEN verplichtingen aangaan, nu heb alleen jij verplichtingen) Misschien voelde het op dat moment heel goed en prima, maar je hebt hem wel al het belangrijkste: seks gegeven. Waarom zou hij nu dan wel serieus met jou worden? Je moet denk ik nog begrijpen dat als je je macht (seks) weggeeft, zonder daar voorwaarden aan te stellen, het voor hem gewoon een spelletje wordt wat hij speelt met jou. Je kan het proberen om nog een serieuze relatie van te maken, maar als dat niet lukt weet je alvast voor je volgende (echte) relatie waar het mis is gegaan.

Je moet ook zelf uitmaken wat je precies wilt. Hij vind het waarschijnlijk gewoon erg leuk om bij jou te zijn maar wil geen serieuze relatie. Hij wilt je ook blijven zien, maar geen zware verplichtingen hebben t.o.v. jou. Je kan blijven ‘flowen’ en dus gewoon doen waar jullie op dat moment zin in hebben, of je kan zeggen “alles of niets”… Heb zelf zoiets gehad met een jongen: geen relatie maar elkaar wel vaak zien en niet met andere mensen zoenen etc (kan je wel af en toe gedoe opleveren, hangt gewoon van jezelf af).

Bedankt voor de reacties!
Ik ga dr nog maar is goed overnadenken, aan de ene kant wil ik zo graag duidelijkheid, maar aan de andere kant wil ik hem ook absoluut niet kwijt…
Beetje dubbel dus…