Doorgaan of afkappen?

Er is een jongen en die vind mij al bijna 3 jaar leuk enzo, maar in het begin van die 3 jaar had ik iets met een andere jongen dus dat werkte niet. Toen dat uitging vond ik deze jongen best wel leuk, omdat ik de aandacht wel leuk vond. Na een maand ofzo zei ik dan dat ik hem ‘niet leuk genoeg’ vond, tenminste daar kwam het dan op neer, maar hij bleef mij leuk vinden en ik vond het schattig en zo kwam ik weer en weer met hem in contact. Het begon daarna weer wat serieuzer te worden, dus heb ik een paar keer met hem afgesproken om hem een kans te geven, dat was allemaal heel leuk enzo. Toen vroeg hij mij of ik een avond mee naar de bioscoop ging, nou ik ging doood van de zenuwen en ik had een heel raar gevoel. Het was die avond wel leuk enzo maar ik had dat rare gevoel nogsteeds, toen aan het einde van de avond wilde hij mij een armbandje geven, toen heb ik hem verteld (echt met tranen in mijn ogen, hij ook) dat ik heel erg twijfelde over mijn gevoelens enzo. Ik heb hem daar volgens mij echt mee gekwetst. Nu mijn probleem, nu begint het weer van voorafaan, sinds 2 weken. Hij is eigenlijk gewoon de perfecte jongen, groter als mij, niet lelijk, mooi lijf, heel lief, gevoelig. Dat laatste, dat hij gevoelig is, vind ik minder want dat maakt hem ook verlegen.

Dit was volgens mij een heel onduidelijk verhaal maar,
WAT MOET IK DOEN?!

Aan de ene kant zou ik zeggen: er gewoon voor gaan! Maar aangezien je al eerder twijfelde zou ik jezelf goed afvragen of het de aandacht is die je leuk vindt of dat je deze jongen echt leuk vindt.

haha,
een jongen vind mij ook al bijna 3 jaar leuk.
ik geniet ook van zn aandacht
ik had int begin ook een andere vriend.

ik heb nu met hem sinds 2 dagen, ik heb hem eerlijk gezegt dat mn gevoelens moeten groeien. maar tot nu toe gaat het heel leuk en gezellig!
en ik ben echt dol op hem… alleen mn verliefde gevoel is er niet zo, maar dat weet hij. dus we kijken het eventjes aan.
naja succes meid :wink:

Dankjewel voor jullie snelle reacties haha, ik zat echt in een crisis in mijn hoofd. Ik heb ook meer verhalen gelezen die hier op leken, en ik lees heel vaak dat je niet meteen helemaal verliefd hoeft te zijn en dat het ook nog kan groeien (zoals anniy al zei). En in een tijdschrift dat als ik zelf twijfel hij mij ook tijd moet geven, maar dat ik hem ook een kans moet geven.
Ik ben alleen zo bang voor als het echt verkeerd voelt om hem weer te kwetsen. :frowning_face:

ja nouja, ik las dus ook al die dingen…
ik heb gwn besloten het een kans te geven, als je maar eerlijk tegen hem bent. dat het gwn moeilijk is en dat je hoopt dat je gevoel nog groeit :wink:
heb ik ook gedaan… en hij is echt heel lief voor me (A)

Gwn eerlijk tegen hem zijn, en niet druk maken over kwetsen… kan moeilijk zijn.
maar als jij gwn eerlijk ben kan hij er rekening mee houden :wink: en dan weet hij dat je als nog kan zeggen dat het niet werkt voor jou… ook al is dat moeilijk voor hem.

Haha ik krijg echt een glimlach op me gezicht als ik dit lees, ik hoop dat het ook zo gaat bij mij dan.

haha ik hoop het ook voor je :wink:
succes ^^

Volg je hart…