Doorbraakbloeding of..?

Ik weet niet of het hier goed staat, maargoed… oké ik heb dus een vraagje waar ik op google niet echt een antwoord op kan vinden, dus vraag ik het even hier

Ik ben aan de pil en slik die meestal door. Na 2,5 maand kreeg ik de laatste maanden dan een doorbraakbloeding en dan wist ik dat ik moest stoppen en werd ik dus ongesteld. nou ben ik mijn pil weer aan het doorslikken, maar nu krijg ik dus na 1,5 maand al een soort doorbraakbloeding. of naja, het is anders dan normaal want het was eerst echt bijna onzichtbaar weinig, dus ik besloot gewoon verder te gaan met slikken en toen ging het ook weer weg voor een dag of 2. en toen kwam het dus weer terug, het is meer een beetje een bruinige afscheiding met soms wat rood erbij, echt heel weinig (sorry trouwens dat t zo vies klinkt) en gaat steeds weg en komt dan terug. nou hoef ik nog maar 3 pillen van mijn strip en dan ben ik klaar, dus ik wil het toch graag afmaken.

omdat ik dit nog nooit zo had gehad vroeg ik me af of iemand dit herkende, en t zal wel geen kwaad kunnen toch? gewoon na mn stopweek is het weer goed wss? ik vraag het voor de zekerheid toch maar ffkes haha je weet nooit :stuck_out_tongue:

Wat is een doorbraakbloeding als ik vragen mag?

Dat is waarschijnlijk gewoon een doorbraakbloeding inderdaad. Verder kun je dit vragen in het algemene piltopic.