door welke dingen krijgen jullie steun?

de naam zecht het al: door welke dingen krijgen jullie steun, als het bijvoorbeeld uit is met je loveerr
toen het uit was met mijn lover had ik heel veel steun aan van die engelse zinnetjes die ook op dit forum staan een een bepaald liedje, waar hadden jullie steun aan?

ik heb nog nooit een lover gehad, dus heb daarvoor ook geen steun gehad.
ik haal steun uit mezelf, niemand helpt me daarbij ofzo.
en als ik echt fucking boos ben ga ik liedjes luisteren, of als ik verdrietig ben. daar haal ik eigelijk geen steun uit =’]

Van die janknummers.
De eerste 2/3 keer dat ik het hoor moet ik echt huilen als de pest en daarna luister ik er echt 24/7 naar voor een paar maanden (:

Klinkt heel raar, maar dan voel ik me opgelucht xD

Niemand, ik krijg steun door keihard te janken voor een paar uur en dan kan ik meestal weer verder. Daarna denk ik er nog wel aan, maar moet ik nooit huilen. Dat heb ik dan al gehad zeg maar.

Mijn beste vriend. Die er alleen weer eens niet is wanneer ik hem écht nodig heb.

Aangezien het niet uit is; als ik problemen heb kan ik altijd bij mijn vriendje terecht.

idd. lijkt of ik daar meer bij kwijt kan als bij mijn vriendinnen. al vind ik ook steun bij vriendinnen. of girlscene, als het problemen zijn die beetje gevoelig liggen bij de mensen waar ik in reallife mee om ga xD

Nergens, ik hou het gewoon altijd in mijn hoofd en praat er met niemand over, dat werkt gewoon het beste voor me.

Beste vriendin (l) (l) (l)
&&; Liedjes :heart:

Mn 2 beste vriendinnen, muziek en dingen die slecht voor me zijn.

muziek, en veeel afleiding.

Ik hou een citatenboekje bij, lees boeken, zorg dat ik rondom mensen met ‘positieve energie’ ben.

Mijn beste vriend en mn hobby’s. Vooral een rondje longboarden met muziek op werkt meestal wel goed. En daarna lekker douchen.

mijn zus. en mn vriend. en muziek. en mn katten. ennn een broodje met kas ham en eiOH:P

mn ouders (: maar vooral mn moeder! (L)

Muziek. Nirvana. Als ik echt pissed ben zet ik zegmaar 30x ‘Tourette’s’ keihard op. Vinden mijn pappie en mammie echt heel toll, hehehe. :’)

• vriendje
  • vriendinnetje
  • familie
  • hond
  • chips, chocola en patat met veel zout.
  • heel slecht: alcohol in het weekend.

liedjes van James Morrison (A)

muziek

Mn beste vriend… en als ik een vriendje heb, mn vriendje.