Door kleding langer/slanker lijken?

Hoe kan je je zo kleden dat je slanker en langer lijkt?
Xx

zwart kleed af en hakken maken je langer!

& verticale strepen, maar of dat zo mooi is…

^
niet echt haha, miss als shirtje… mwah

V-halzen en zulke broeken met hakken.

http://www.stylefever.be/wp-content/uploads/2011/11/broek_premium.jpg

vooral geen verticale strepen dragen, die maken je breder

dat zijn horizontale strepen, geen verticale

Sommige mensen weten nou eenmaal niet het verschil tussen horizontaal en verticaal :tipping_hand_man:

Je kan het best je taille benadrukken volgens mij. Met een riempje ofzo. Tenminste dat doen ze altijd bij al die makeover programma’s haha :stuck_out_tongue:

Edit; dan lijk je trouwens niet langer ofzo. Alleen dunner. :wink:

Als je mager bent en je wilt langer lijken kun je een superstrakke zwarte skinny met een strak zwart truitje dragen.

oeps, verkeerd gelezen, ik wist niet dat het langer én slanker moest zijn

oh haha inderdaad nu ik jullie reacties lees heb ik hem door (A) heb ook altijd al problemen gehad met links en rechts

horizontaal, snap je, net als de horizon. Als het goed is zou je ze niet door elkaar moeten halen als je gewoon even daaraan denkt?

Maxidresses of maxiskirts maken je ook langer!

laat de lichaamsdelen waar je trots op bent wat meer opvallen en die waar je wat onzekerder over bent onopvallend. Hakjes aan, buik inhouden, borst naar voren en gaan met die banaan!

Niet te wijde kleding aandoen, mooie aansluitende kleding die je taille accentueren, hakken laten je benen langer lijken.

ik zou gaan voor horizontale strepen, of high waist broeken/rokken!
en hakken zorgen ervoor dat je benen langer ogen!

@
Juist géén lange shirtjes, je moet je benen langer laten lijken. Als je juist iets kleiner wilt lijken moet je lange shirtjes dragen.
En je kan een riempje doen om langer te lijken maar daarmee breek je ook meteen je lengte weer, waardoor je weer kleiner oogt.