Door een andere jongen

[b]hello girls,
ik heb een vriendje van 17 en ik zelf ben 15.
mijn vriendje heet rick en hier voor heb ik iets gehad met julian.
en een soort van iets met geert, maar hij moest verhuizen dus we kregen uit eindelijk niets.

nu ben ik in een soort van ramp terecht gekomen; er is een feest morgenavond en ze komen ALLE DRIE![/b]

morgen geeft maaike (het meisje waarmee ik dit profiel onder andere deel) een feest. supergezellig want ze wordt 16 en we hebben toch de eerste 3 uur vrij.
mijn vriendje rick komt ook, en julian ook want die is de beste vriend van haar broer. haar broer en julian zijn 19 en 18. ik heb iets met julian gehad, dat weet maaike maar ze zei dat het geen kwaad kon.

nou dat kan het dus wel, want julian houd nog steeds van me en ergens heb ik nog een hele erge zwak voor hem. maar dat verban ik steeds uit mijn hoofd want ik heb met rick en ik ben al eerder vreemd gegaan in deze relatie, toen heeft hij me zelfs geslagen maar uiteindelijk zei hij dat ik ‘2 hot’ was om te laten gaan waardoor ik hem ook enige tijd heb gehaat want ik vind niet dat hij me zo mag noemen.

nu heb ik gehoord via inge dat ook geert komt!!! geert is haar vriendje en ik weet dat hij mij ook leuk vind dat heeft hij me nog verteld. we waren een beetje aan het flirten je weet wel hij noemde me lekker en ik zei dat hij lief was maar dat als hij me lekker noemde ik zijn kop er af ging slaan, want ik vind dat echt zo respectloos ik ben geen product. :rage:

maar ik heb dus gehoord dat julian me terug wilt. en ik hem ook maar ik zit vast aan rick die ik ook erg leuk vind. en geert vind me ook leuk.
ik heb via de broer van maaike gehoord dat julian me wilt hebben en dat hij me gaat pakken op het feest en ik ben dus een soort van dramaqueen nu want ik weet het echt niet.
ik wil niet gaan want ik wil trouw blijven aan rick maar ik kan niet wegblijven van het feest van mijn bff dat word denk ik wel begrepen. dus wat moet ik doen?

ik ben geen goedkoop wijf hoor als jullie dat denken ik wil dat ze me met respect behandelen maar af en toe klinken ze echt bad maar als ze alleen zijn zijn ze de liefste jongens oooooit!

ik vind dus dat ik rick moet trouw blijven, maar ik ken julian en hij gaat me op de een of andere manier verleiden. en van geert vind ik dat hij met zijn poten bij zijn vriendin moet blijven want die geeft veel meer om hem dan ik ooit zou doen, maar hij is al vaker vreemd gegaan en hij zoent je zo en dan lijkt het alsof je er in mee bent gegaan…

wat te doen met al die jongensproblems?

liefs&alvast bedankt girls.
lysa.

Oei veel namen en een lange tekst: Ik sla het niet dikgedrukte deel dus overslaan behalve de laatste alinea.

Blijf trouw aan rick, vermijd julian.

Je zegt zelf al dat je Rick trouw wil blijven, waarom doe je er dan zo moeilijk over? Blijf hem dan ook trouw en doe niks met die Julian of Geert, dan krijg je ook geen gedoe.

Ik zou die Rick al hebben laten vallen vanaf dat hij zei dat je “2 hot” bent om te laten gaan, want dat is dan werkelijk de enige reden dat hij bij jou is :confused: Dat zou ik ECHT niet willen!!

Maar die Julian lijkt me eigenlijk geen haar beter als hij nu al zegt dat hij “je gaat pakken”

En die Geert is ook al ontrouw, pff jezus wat voor jongens heb jij in je leven, ik zou er geen een willen als hun zo respectloos met hun meisjes omgaan :S

nou dat wil ik ook maar er zijn nu veel problemen tussen rick en mij en ik hou van julian en ik wil hem ook terug, maar ik vind het respectloos om weg te lopen van de problemen tussen mij en rick en naar hem te gaan.
maar hij verleid me zo en rick mag hem, dus als ik bij rick blijf op dat feest moet ik de hele tijd mee naar julian…

ja, ze zijn soms echt zo lief vooral julian maar ik denk dat het de taal was van jay de broer van maaike. ik hoop het.

er zijn ook heel veel lieve jongens maar toch kom ik vaak genoeg bij de verkeerde jongens uit, die tegen mij lief zijn en in het begin zo lief en schattig zijn, maar even later leer ik de echte ‘jongen’ kennen met de vrienden en al erbij.

Oke ik snap er nu niks meer van. Wil je Rick of Julian? Ze zijn allebei best wel respectloos tegenover jou, maar het zou van jou ook heel erg respectloos zijn om tijdens dat feest in een keer met Julian te gaan.

wat is het probleem, je hebt rick
dus veder niks proberen niet eens in je hoofd halen want dat is het niet waard het is een feest dat misschien 5 uurtjes duurt ofzo. Ik snap niet eens dat je hiervoor een topic aan maakt niemand zegt dat je in de buurt van hun moet komen ontwijk ze desnoods als je het zo moeilijk vindt. Sorry komt misschien een beetje hard over.

ja ik weet het.
ik wil ze beide, ik ben ook half vreemd gegaan met julian in deze relatie omdat hij me wilde versieren tijdens het uitgaan. rick was daar niet bij, maar hij kan er niet tegen als er aan zijn meisje word gezeten, dus ik heb het hem nooit verteld.
ik heb met julian gezoent en gezoent, maar toen hij meer wou heb ik hem weggeduwt en gezegd dat ik geen speeltje ben en dat ik iets met rick heb.
als julian me niet zo zou zien als een product dat uitverkocht is, maar waarvan hij het laatste exemplaar gaat scoren, zou ik hem willen.

ik ontwijk ze nu alle twee.
rick omdat ik de problemen met hem wil ontwijken en julian omdat ik hem leuk vind maar het niet toelaat.
maar morgen komen we dus met zijn alle samen en ik wil lol, ik wil aan niemand vastzitten maar ik wil het ook niet uitmaken vanwege een feest.
en ik word waarschijnlijk ook dronken gevoerd omdat het zo gezellig is en als ik me zou mogen laten gaan ging ik naar julian, ook al was het fun voor een avondje.

Tjongejonge, dramaqueen.
‘‘dat hij me wil pakken op het feest.’ En dan noem je jezelf geen goedkoop wijf :’)?
Je hebt een relatie met iemand die jou alleen niet laat gaan omdat je ‘2hot’ bent om te laten gaan. En je twijfelt over je gevoelens voor hem en zit te asen op die andere dude. Spoor jij wel?

je zegt dat je bij die rick wil blijven? doe dat dan.
en zeg gewoon simpel tegen julian en geert dat je ze niet wilt.
als je het duidelijk zegt, snappen ze het wel.

Je wordt dronken gevoerd? Kom op, daar kies je zelf voor hoor. Wat wil je nu van ons horen? Ik denk dat de meesten zullen zeggen dat je gewoon Rick trouw moet blijven, maar dat is blijkbaar niet wat je wil horen.

goed, laat ik het anders zeggen;

ik heb een zwak voor julian, maar zit vast aan rick.
als ik gezegd zou hebben ‘nee, ik vind dat je me ONTIEGELIJK behandeld als een of andere prullenbak, dus zoek maar een ander’ was ik bang geweest dat hij julian had vermoord. hij weet namelijk dat ik een zwak voor hem hebt.

dus die avond hadden we dit gesprek;

hij; en je julian dan
ik; hoe bedoel je julian
hij; nou jullie relaties, je hebt 5x ofso met hem gehad en je vind hem leuk
ik; ik had toch iets met jou…
hij; ag ik trap die julian nog wel als hij aan je zit schatj maar je bent echt hot en mijn schatje, je bent 2 hot om te laten gaan.

ik wil julian dus verdedigen maar hij gaat nu ook al rick nadoen, alleen dan wat julianniger… nu twijfel ik.

Ik ben het overigens eens met Kloot.

HALLOOOOO heb je geen eigen mening/wil? Of een mooier woord; ZELFRESPECT?!
Je bent een beetje slap als je bang bent dat ze je allemaal gaan pakken en dronken gaan voeren en whatever. Je bent toch geen lappenpop?

Omg die 3 namen komen ook allemaal voor in mijn leven ongeveer op dezelfde manier alleen niet dat vreemdgaan geval :’), met zelfs de zelfde leeftijd behalve die van julian en geert heet gert :’).

Maargoed, Je kan maak 1 jongen hebben ;] Dus als je sowieso al twijfelt over je relatie met Rick (dit is raar :’) ) dan zou ik op dat feest je uiteindelijke beslissing maken met wie je wilt zijn, want ik denk niet dat Rick het fijn vind als jij de heletijd aan Julian of Geert denkt.

Oja, wat heeft jouw ‘lieve’ Rick goede ‘argumenten’ om je te houden. Bovendien klink je niet echt zeker van je zaak als je zegt ‘Ik zit vast aan hem’…

Inderdaad, en dan ook nog die msn taal erbij :’)
Meisje, laat ze allemaal gewoon gaan.