[b]hello girls,
ik heb een vriendje van 17 en ik zelf ben 15.
mijn vriendje heet rick en hier voor heb ik iets gehad met julian.
en een soort van iets met geert, maar hij moest verhuizen dus we kregen uit eindelijk niets.
nu ben ik in een soort van ramp terecht gekomen; er is een feest morgenavond en ze komen ALLE DRIE![/b]
morgen geeft maaike (het meisje waarmee ik dit profiel onder andere deel) een feest. supergezellig want ze wordt 16 en we hebben toch de eerste 3 uur vrij.
mijn vriendje rick komt ook, en julian ook want die is de beste vriend van haar broer. haar broer en julian zijn 19 en 18. ik heb iets met julian gehad, dat weet maaike maar ze zei dat het geen kwaad kon.
nou dat kan het dus wel, want julian houd nog steeds van me en ergens heb ik nog een hele erge zwak voor hem. maar dat verban ik steeds uit mijn hoofd want ik heb met rick en ik ben al eerder vreemd gegaan in deze relatie, toen heeft hij me zelfs geslagen maar uiteindelijk zei hij dat ik ‘2 hot’ was om te laten gaan waardoor ik hem ook enige tijd heb gehaat want ik vind niet dat hij me zo mag noemen.
nu heb ik gehoord via inge dat ook geert komt!!! geert is haar vriendje en ik weet dat hij mij ook leuk vind dat heeft hij me nog verteld. we waren een beetje aan het flirten je weet wel hij noemde me lekker en ik zei dat hij lief was maar dat als hij me lekker noemde ik zijn kop er af ging slaan, want ik vind dat echt zo respectloos ik ben geen product.
maar ik heb dus gehoord dat julian me terug wilt. en ik hem ook maar ik zit vast aan rick die ik ook erg leuk vind. en geert vind me ook leuk.
ik heb via de broer van maaike gehoord dat julian me wilt hebben en dat hij me gaat pakken op het feest en ik ben dus een soort van dramaqueen nu want ik weet het echt niet.
ik wil niet gaan want ik wil trouw blijven aan rick maar ik kan niet wegblijven van het feest van mijn bff dat word denk ik wel begrepen. dus wat moet ik doen?
ik ben geen goedkoop wijf hoor als jullie dat denken ik wil dat ze me met respect behandelen maar af en toe klinken ze echt bad maar als ze alleen zijn zijn ze de liefste jongens oooooit!
ik vind dus dat ik rick moet trouw blijven, maar ik ken julian en hij gaat me op de een of andere manier verleiden. en van geert vind ik dat hij met zijn poten bij zijn vriendin moet blijven want die geeft veel meer om hem dan ik ooit zou doen, maar hij is al vaker vreemd gegaan en hij zoent je zo en dan lijkt het alsof je er in mee bent gegaan…
wat te doen met al die jongensproblems?
liefs&alvast bedankt girls.
lysa.