Door de pil, bloedingen tijdens/na de seks.

Hey allemaal,

Ik ben al een tijdje actief op girlscene op een ander profiel waar ik nu niet meer opkom. Maar eigenlijk zat ik ergens mee, waardoor ik toch een nieuw account heb gemaakt.

Ik ben sinds 10 daagjes aan de pil. De reden waarom ik zo laat aan de pil zit is omdat ik me eerst moest laten testen door de dokter of ik trombose had (omdat mijn vader het heeft).

Maar sinds ik aan de pil ben bloed ik elke keer als ik seks met mijn vriend heb en/of heb gehad, terwijl ik dat nooit had voordat ik aan de pil zat (ook doet het helemaal geen pijn). Ik vind het echt erg onhygiënisch en voel me er onprettig bij.

Mijn vraag was eigenlijk of iemand dit ook heeft of heeft gehad? Want ik twijfel erg of ik naar de dokter moet gaan omdat bloedingen ook bij de pil horen natuurlijk (hoor je vaak). Maar ik heb het echt alleen na de seks.

Sorry voor mijn lange verhaal, en heel erg bedankt voor het lezen :slightly_smiling_face:

Hmm. Ik denk niet dat het door de pil komt, aangezien je die nog maar tien dagen slikt. Ik weet wel dat de pil invloed heeft op je slijmvlies. Hierdoor kan het dat je pas in een later stadium vochtiger begint te worden. Kan het zijn dat je iets te enthousiast was, en zo wat hebt opengehaald? Nouja ik weet het ook niet. xD
Sterkte ermee.

Hahaha, ja daar dacht ik ook al aan. Maar dat is echt heel apart en zou ook niet kunnen denk ik achteraf. Misschien zijn het wel gewoon tussentijdse bloedingen ofzo door de pil. Maar ik vond het zo apart… Had ook op internet gezocht enzo, want las wel veel negatieve reacties over deze pil. Echt, voor de pil had ik nooit last van bloed! Maargoed, bedankt voor je reactie! :grinning:

ik zou indd eventjes naar de dokter gaan :wink:

@Pure_love hoezo zou iets opengehaald hebben niet kunnen? :stuck_out_tongue: Het kan altijd! als je nou eventjes geen seks hebt (week/2weken), de volgende keer glijmiddel gebruikt en het dan opnieuw probeert. Als het dan nog niet weg is, dokter!

ik heb precies hetzelfde. volgens mij zijn het gewoon doorbraakbloedingen.

@ Chatoyant; Nou, het gaat een beetje nasty klinken maar ik ben gewoon goed nat :stuck_out_tongue: En als je iets opengehaald hebt, dan voel je dat. En merk je dat ook aan de bloeding die je krijgt.

@ Oohmygucci; Ik denk inderdaad ook dat het doorbraakbloedingen zijn.

Allebei bedankt iig. Ik kijk het wel even aan. Alleen weet niet hoe hier een slotje op moet ofzo! :stuck_out_tongue:

Ik zou het nog even afwachten voor je naar de dokter gaat rennen. Als het na twee weken nog zo is kun je altijd nog langs gaan toch? Wacht eerst even af, misschien moet je lichaam gewoon wennen. Bloed is overigens hygiënisch, dus wees niet bang dat er iets fout moet zijn vanwege het bloed.

Nee, inderdaad. Daar heb je wel gelijk in. Sowieso ben ik niet iemand die om alles naar de dokter gaat. En al helemaal niet over dit soort dingen (in de zin van dat ie moet onderzoeken ofzo, haha) Dus, bedankt :wink: Ik denk zelf wel dat het door de pil komt. Want het moet wel, het is zo plotseling ineens. Bedankt voor je reactie :grinning:

Gewoon even afwachten inderdaad. Gun je lichaam de tijd om aan de pil te wennen. Duurt zeker een maand en als je pech hebt wel drie.

ik had dat ook toen ik net aan de pil was, maar 1 keer, maar ik had het ook. Daarna had ik het niet meer, maar was ook een week later dat ik toen weer seks had. dus ik denk dat het met de pil te maken heeft.

Ja, idd. Heel erg bedankt :grinning: xx

Heyy,
Ik heb nu precies hetzelfde als jij!
Ik slik nu 10 dagen de pil, en heb al 2 keer bloed gehad tijdens de seks.
Is het bloeden tijdens de seks bij jou vanzelf gestopt?
xx

Denk niet dat ze na 3 jaar nog reageert.

Misschien endometriose plekje op baarmoedermond?