Doomed to fail?

Heyy meiden,

Ik had hier al een keer een forum over denk ik maar dat is al een tijd geleden en ik kreeg de hele tijd fout meldingen erover, daarom heb ik een nieuwe gemaakt. Ik zal even de feiten op een rijtje zetten…

• we zitten beide op voetbal(niet hetzelfde team), hij kwam heel kort nadat ik hem heb leren kennen erbij voetballen.
  • hij praat over mij
  • ik heb gezoend met een vriend van hem
  • hij kijkt tijdens de trainingen veel
  • ik kom hem niet vaak tegen (alleen tijdens trainingen en misschien toevallig op stap)
  • hij is 2 jaar ouder
  • ik ken redelijk veel van zijn vrienden (niet supergoed)
  • ik heb zijn nummer niet.
  • hij is met iemand anders naar de bios geweest
  • een van zijn vrienden had tijdens het op stap gaan aan mij gevraagd of ik iets met hem wou en toen heb ik nee gezegd…
  • ik weet niet zeker of hij een vriendin heeft of niet.
  • ik heb gesolliciteerd bij het bedrijf waar hij ook werkt.
  • onze trainingen overlappen elkaar.

Ik weet niet waarom maar ik heb nog steeds hoop en ben bang dat ik hem leuk aan t vinden ben. En ik weet niet eens waarom… Ik weet niet eens waarover ik met hem moet praten en ik heb al vaak getwijfeld zijn nummer te vragen aan andere mensen(maar zij roddelen te veel) en ook een briefje op zijn scooter of zo plakken met mijn nummer( leek me een beetje kinderachtig) en ook weet ik niet wat zijn vrienden over mij hebben gezegd. Door zijn lichaamstaal krijg ik soms wel het idee dat hij me ziet staan…

Wat kan ik het beste doen?

Liefs,

Ik zal het als ik jou was gewoon zijn nummer aan hem zelf vragen!
Dan heb je ook niks te maken met anderen die er over zouden kunnen gaan roddelen, en je weet gelijk waar je aan toe bent.

Succes x

voeg hem toe op facebook?

is niet zo raar om iemand van je club toetevoegen

Ik heb geen Facebook alleen maar insta maar daar kan ik hem wel aan toevoegen alleen heb ik nog maar een foto omdat ik pas een paar dagen instagram heb… Dus nu dacht ik, ik wacht eerst de training af maar ik weet niet wat ik face to face moet doen…