doof geworden ,

haai.

gister was ik aan het stoeien met me oom.

maar hij heeft me perongeluk…
kei hard tegen me oor geslagen…

daardoor is me trommelvlies gebarsten.
Ik hoor heel slecht nu en als ik wat hoor is het gepiep.
me oor voelt egtheel vaag net of er lucht inzit ofso.
maar de dokter zei dat de kans dat het geneest 70% is.
nu hoop ik egt dat het weer zoals gewoon word want dit is egt net lekker.

maarja heeft iemand dit ook gehad ??
beetje steun en help miss?

xxx

Oeeh dat is balen!
Daarom mocht ik dus nooit dat trucje van: trek eens aan het touwtje bij je andere oor doen :’).
Dat wordt de komende tijd dus geen mp3 enzo.
Ik hoop voor je dat het geneest!

positief proberen in te stellen :slightly_smiling_face: placebo effect

Oei dat is echt stom! Ik heb geen ervaring ermee maar ik hoop dat het goedkomt!

Misschien helpt het als je de komende de tijd ff rustig aan doet met alles. Geef je oor de kans om te herstellen.

oeiii ik zou rustig aan doen als ik jou was, en ik hoop dat het snel over is :slightly_smiling_face:

haha echt lief van jullie,
dankje well (K)

nee ik doe er egt alles aan om het gewoon goed te laten worden

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn vader en mijn zusje zijn allebei aan een oor doof, niet dat je hier heel veel aan hebt, ghehehe

nouja, succes!

aah jeetje wat rot voor je, dat een onschuldig partijtje stoeien zo moet aflopen. Ik heb geen ervaring ermee, maar mijn oma is wel zo doof als een kwartel. Maar omdat ze kan liplezen, kan ze hele gesprekken volgen:)

Heel veel sterkte ermee.

heh wat voor trucje met je oordopjes?

Ik denk, en ik wil je niet bang maken hoor, dat je later of misschien nu al oorsuis krijgt, wat betekent een continue piep in je oor. Dat heeft mijn vader ook, van het te hard luisteren van muziek vroeger. Maar ik hoop het niet voor je, want het kan je echt zwaar depressief maken.
Aan de andere kant: de dokter zegt dat het waarschijnlijk goed komt en het is zijn baan. Dus ik geloof hem.