doodle jump probleem

he meiden. ik heb een probleem. zelf heb ik een lg c300 telefoon zonder touch.
een vriendin van mij heeft de samsung star en daarop doodle jump. ik vind doodle jump super tof en heb hem toen via bluetooth van haar gekregen. ik heb hem nu dus geinstalleerd en hij doet het wel gewoon enzo, alleen weet iemand hoe ik de doodler met mijn qwerty toetsbord moet bestuderen en hoe ik iets aanklik zegmaar? alvast bedankt.

best wel dom ik weet het maar ik hoop dat jullie het begrijpen en dat iemand me kan helpen

kan volgens mij niet.

Dat kan niet, kan alleen met touch geloof ik.

Ja, ik heb ook doodle jump, alleen met touch, het kan niet met het toetsenbord volgensmij.
Mijn vriendin heeft een ipod en die moet haar hele mobiel bewegen om alles te besturen…

Dit is inderdaad een probleem te noemen.

Geen idee,
ik heb het ook op m’n samsung star.
de eerste 15x is het leuk en daarna wil je alleen je record verbeteren.

-

haha :’).
Naja we hoeven hier niet alleen maar levensbedreigende problemen, toch?

bedankt voor jullie reacties(de aardige tenminste) :slightly_smiling_face:

hij reageert btw wel als ik alle knopjes indruk, maar ik was gewoon benieuwd of iemand anders met een qwerty toetsenbord misschien speciale knopjes wist,zodat ik niet de hele tijd alle knopjes hoef in te drukken in de hoop dat hij het precies juist doet :slightly_smiling_face:

Ik heb doodlejump met mijn samsung chat (met qwerty teotsenbord), ik heb een versie gedownload (gratis) via www.mobiles24.com, en dan op doodlejump zoeken (:

doet ie het bij jou wel?
alles wat is downloade via die site deed het niet. ik kon niet het spel spelen.wel het begin stukje zien enz.

Ja, doet het bij mij wel gewoon. Heb 'm btw wel in het Itiliaans/Spaans maar dat maakt niks uit bij doodle jump haha :stuck_out_tongue:
'k zou er gewoon een paar uitproberen van die site, ze doen het ook niet allemaal bij mij.

bij mij blijft hij hangen bij het “loading…”-stukje! D:

weet jij dan mischien ook een betere twitter versie? waar ik ook foto’s mee kan uploaden? want ik vind dat deze mobiel geen goed internet heeft.

up