Dood, pluizend haar

Ik heb middellang golvend haar. Ik heb wel last van pluizig haar, maar daar heb ik wat goede producten voor. Mijn voorste plukken, aan beide kanten zijn zo pluizig, en staan altijd opzij. Ze vallen niet lang mijn hoofd en zijn haar en lijken wel touw. Ik vraag me af of het dood is, en of er iets aan te doen is. Ik kan wel janken, en het is nu al 2 jaar zo.

Stijl je het toevallig?

Dat heb ik weleens gedaan, maar pas nadat het zo raar werd

meteen stoppen met stijlen, dat maakt het alleen maar erger! Gebruik twee keer per week een voedende haarmasker en ga regelmatig naar de kapper en je zal merken dat je haar steeds gezonder wordt.

Haar is levenloos. Het is waarschijnlijk gewoon flink beschadigt en dat kun je niet repareren, knippen dus en daarna je haar heel goed verzorgen zodat het niet zo erg beschadigt.

Ik heb mijn haar weer ‘levend’ gekregen door veel haarmaskers te gebruiken (voor droog en beschadigd haar) waar olie inzit (arganolie oa.), ik gebruikte ze 3x per week.

Verder deed ik een paar keer per week babyolie in mijn haar voor het slapen gaan, en spoelde ik er 's ochtends weer uit.

Wanneer ik geen babyolie in mijn haar heb vlecht ik mijn (droge) haren in in een losse vlecht voor het slapen gaan. (Beschadigt het minder.)

Maar als eerste ben ik naar de kapper gegaan en heb m’n punten eraf laten knippen… Zo’n 5 cm…

Ohja! En fohn en stijl je haar zo min mogelijk.

Als er één wondermiddel is voor mijn haar, dan is het R&B van Lush. Dat product verdient letterlijk de nobelprijs.

welk masker gebruik(te) je?

heel erg bedankt x

Een haarmasker doet wonderen en zo min mogelijk stylen of fohnen.

Ik had ook vreselijk, pluizig, touw, statisch haar.
Ben naar de kapper geweest en heb het flink laten knippen.
Al het dode en vreemde haar is nu weg en mijn haar is weer glanzend en mooi.

het vervelende is dat ik het niet kan knippen, omdat het mijn 2 voorste plukjes zijn, en dan van mijn hoofdhuid naar beneden. als ik mn haar los doe, doe ik die plukjes naar achter met speldjes en dan zie je er niks van.

Olijfolie in je haar doen voor dat je gaat douchen. Een uurtje laten en dat een bijv. 2x per week. Geloof mij je gaat een hele verandering zien. Je hoeft amper naar de kapper. Maar indd wel goede haarproducten gebruiken voor bijv. Droog beschadigd haar !

Dankjewel!

Probeer olijfolie