Dood bedreigd..

Hallo girls,

Zoals jullie al in mn vorig topic hadden kunnen lezen, heb ik erg ruzie met de neef van mn vriendje.
Maar het gaat van onschuldig naar erg, gister wappte we en begon hij mij met de dood te bedreigen, en dat ik een hoofddoek moest gaan dragen en anders geen echte moslim ben & dat soort dingen. Ik heb dus aan die vriend van me verteld en hij zei van: Waarom vertel je dit aan mij; wat nu?

Byee

Ga naar de politie.

Ik zou je vriend lekker links laten liggen.
En als je nog meer van zn neef hoort qua bedreigingen en je bent bang zou ik gewoon aangifte doen. Ik sluit je andere topic want 2 topics hebben over een gerelateerd onderwerp is onnodig

Ik ken je andere topic niet dus ik weet niet precies de details. Maar dat je een hoofddoek draagt is nog altijd jou eigen keuze. Ik weet niet hoe je ouders erachter staan, maar ik ken genoeg moslim meiden die ervoor kiezen geen hoofddoek te dragen. Voor moslim mannen is dit natuurlijk weer wat moeilijker te begrijpen dus ik snap wel dat je neef er niet blij mee is.
Hij zou tijd moeten krijgen om het te accepteren maar als hij je met de dood gaat bedreigen dan gaat die natuurlijik te ver.
Het is en blijft je neef dus ik snap goed dat het zwaar is hem eventueel aan te geven. Maar probeer dit dan iig te melden bij bv je ouders of je oom en tante.
Wie weet.

dat dus.

Naar de politie gaan en tegen je vriendje zeggen dat die in z’n graf mag storten.

Het is niet haar neef.

oeps sorry :blush: verkeerd gelezen dan.

dan ben ik het eens met iedereen :wink: gewoon naar de politie gaan. En die vriend is simpel weg dan geen vriend van jou

Dit, het is nog altijd je eigen keuze of je al dan niet een hoofddoek draagt. En je vriend zijn reactie is ook niet echt mooi trouwens.

dat zegt je vriendje sirieusss ?! ik ben ook moslim en ik draag ook geen hoofddoek, het is je eigen keus. Ik zou naar de politie gaan, dat is volgens mij het beste xx

Kappen met je vriend, berichtjes NIET VERWIJDEREN, printscreens van maken en ergens anders opslaan, en naar de politie gaan.

Wat een nare reactie van je vriend. Hoe zit het verder tussen jullie?

En naar de politie gaan inderdaad.

[size=2]Ben zelf geen moslim, maar heb wel een tijdje in een islamitisch land gewoond. En mij is daar verteld (o.a. door mensen van de moskeeën) dat een goeie moslim eentje is die zich aan de 5 zuilen (of was het pilaren) -de kern- houdt & daar viel hoofddoek dragen niet onder

Dus wie is die neef om jou zo te vooroordelen? En dan nog met de dood bedreigen? Wie is hier nou de goeie moslim…

Zoals al gezegd is, gesprek niet verwijderen aan de politie laten zien & zou je het eventueel aan een familielid (neef/nicht/ooms/tantes/ouders?) kunnen vertellen dat iemand je dood wilt omdat je geen hoofddoek draagt