DOOD aan de soundbites reclame

Worden jullie nou ook zo gek van die soundbites reclame van cote d’or?? elke keer als ik op misslipgloss kom of op beautygloss is hij er. hij vertraagt ontzettend het laden van de sites (ik heb studenteninternet, dat kan nu eenmaal niet veel hebben), als ik hem wil wegklikken schiet ie naar boven waardoor ik op de reclame klik en gewoon argh! hoe raak ik hier vanaf? weet iemand een manier om het te blokkeren? (ik ben een complete computerleek maar ik had niet gedacht dat ze dat onding zo lang zouden laten staan)

help me please :frowning_face:

Òp me iPod Touch heb ik er geen last van gelukkig!

Pop-up blocker aanzetten? Of helpt dat niet?

Same here

hoe doe ik dat? :see_no_evil: (computerkluns…)

Geen idee. Moet je even googlen.

Ik weet niet welke browser je hebt maar als je bijv. Firefox hebt typ je: Pop up blocker Firefox aanzetten

heb het net gezocht, bleek dat ie al aanstaat. blijbkaar kan mijn firefox pop up blocker er niet tegenop :frowning_face: andere ideeen?

Ik heb Safari, daar doet hij het ook niet bij de pop-up blocker.

Heel erg irritant, want hij neemt ook echt je halve browserscherm in. Sorry, heb verder geen hulp te bieden, wilde even meeleven.

Ik vind 'm ook echt SUPER irritant. Heb verder geen tips voor je. Dit is voor mij echt een reden om minder vaak naar beautygloss.nl en misslipgloss.nl. En het is zeker geen stimuland om cote d’or te gaan kopen.

Dat heb ik ook!
Je moet in ieder geval niet op het kruisje klikken, maar op ‘close’ oid.

Dit. Alhoewel de tv-reclame wel fantastisch is. :’)

Die reclame nog nooit tegengekomen, zit nooit op Beautygloss en Lipgloss. Maar ik irriteer me dood aan die parfumreclame op Girlscene onderin die maar niet weg te klikken is :S.