Don't let them in

het gaat over een meisje genaamd Stephanie, die alleen thuis is want haar ouders zijn een maand lang op vakantie. Op een avond blijft ze laat op net voordat ze wil gaan slapen, belt dave aan de deur hij zit onder het bloed en vraagt aan stephanie of hij binnen mag komen, stephanie wil het eerst niet maar toch laat ze hem binnen. alleen blijkt dave niet te zijn wat ze denkt dat hij is, ook komt z’n beste vriend steven langs. haar avondje op de bank veranderd in een ware nachtmerrie, als Dave en Steven haar martelen en vast houden in haar eigen huis. komt ze er ooit nog levend van af?

*foto komt nog met de titel erin*

genre is: horror, thriller en fantasy
lees ook eens mijn verhaal http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/bite-307685.0.html (nog niet helemaal af)

eerste stukje
Ik kijk op de klok gelukkig mijn serie is nog niet begonnen, ik pak een glas cola en wat chips en plof op de bank. Het is al 11 uur als mijn serie is afgelopen, ik loop weer terug de keuken in en zet mijn schaaltje en glas op het aanrecht. In de keuken kan ik nog duidelijker de muziek horen van het grote feest in het dorp, opeens hoor ik geklop op de deur. Afvragend wie het is loop ik de gang in en doe ik het licht op, in het raam zie ik een persoon staan met rode vlekken op z’n kleren en gezicht. Als ik dichter bij kom en voor de deur sta zeg ik niet al te hard
“hallo wie is daar?”, met een pijnlijdende stem zegt een jongen
“alsjeblieft doe open”. Met een bevende en twijfelde hand doe ik de deur open, zodra de deur open is, zie ik daar een jongen staan onder het bloed met een sadistische glimlach op zijn gezicht.
“is alles oké?” vraag ik met een stokkende stem,
“alsjeblieft mag ik binnen komen, zoals je kunt zien heb ik wat hulp nodig” met een vragende blik kijkt hij me aan.
“ik ben Dave trouwens” zegt hij met weer dezelfde sadistische glimlach,
“Stephanie, e’m kom maar binnen” met een slecht gevoel laat ik hem binnen.
“wil je douchen of een washandje voor het bloed?” vraag ik hem, “washandje is goed”.
Snel loop ik naar boven en pak uit de badkamer een wit washandje, en maak hem nat. Dan loop ik weer terug naar beneden, waar Dave in de woonkamer staat
“hier alsjeblieft”,
“thanx” hij loopt naar de keuken en maakt zijn mond en gezicht schoon.
“moet ik wat verband of pleisters pakken?”,
“nee dat is niet nodig” hij draait zijn gezicht om naar mij en begint te grijnzen. Ik zie hoe zijn hoektanden scherper en langer worden, hij duwt me zachtjes tegen de muur aan maar houdt me stevig vast.
“mag mijn goede vriend Steven langskomen?”, Great nog een vampier in huis, ja tuurlijk waarom niet dacht ik in mijn hoofd.
“E’m je zou maar eens moeten gaan” zei ik met een iets te bange stem,
“tja kijk ik zei het als een vraag, maar ik bedoelde dat Steven langskomt vanavond.”. Dave duwde me steviger tegen de muur aan,
“please doe me geen pijn.” begon ik zachtjes te huilen, “ssst we gaan je nog geen pijn doen, nog niet.”…………

wie volgt allemaal ? :slightly_smiling_face: :flushed:

Ik ga proberen te volgen; )

Heel eerlijk?
Ik vind het persoonlijk helemaal niet fijn lezen. Het is 1 grote lap tekst, zitten veel spelfouten in en het taalgebruik is een mix van ABN, sms taal en Engels.

Klopt, dat viel mij ook op. Ik ben niet goed in commentaar geven. Dus daarom ga ik proberen te volgen.

ik werk nog aan de spelfouten :slightly_smiling_face: en meschien een domme vraag maar wat is ABN taal ? :flushed:

is de tekst zo beter ?

Abn is algemeen beschaafd Nederlands.

okey thanx

Ja, is al veel beter, alleen heb je af en toe van die woorden erin zitten, die voor mijn gevoel niet lekker lopen omdat ze óf engels zijn, óf sms taal.

“Stephanie, e’m kom maar binnen”
“Great nog een vampier in huis,”
“please doe me geen pijn.”

Voor de rest is de manier waarop de tekst er staat veel beter ja. Leest nu prettig omdat je echte zinnen hebt, en niet zo’n hele lap.

Geen slecht commentaar ofzo hoor, leest voor mijn gevoel alleen fijner.

okey mooi :slightly_smiling_face: vanavond doe ik weer een stukje :grinning:

kon gister avond niks posten of op de site komen dus post ik vanavond wat :slightly_smiling_face:

Goed ik volg! :wink:

Misschien kan je ook proberen iets uitgebreider te schrijven? Je gaat er nu heel snel door heen. In twee zinnen heeft de hoofdpersoon een serie gekeken, chips opgegeten, de schaal weer weg gezet… Het voelt heel erg gehaast, en daardoor ook een beetje overbodig. Nu is het een beetje van ‘oh ze kijkt een serie, oh wacht ze is al klaar.’
Snap je een beetje wat ik bedoel? Probeer iets meer details te geven.
En verder inderdaad, let op je taalgebruik, maar ook op hoofdletters, interpunctie etc.

Vat dit niet negatief op verder, het zijn alleen maar tips :slightly_smiling_face:

heey bedankt ik weet niet wat het is maar als ik een lang bericht probeer te posten s’avonds laat lukt dat niet dus doe ik het vanavond tussen 6-half 9

Het klopt inderdaad wat iedereen hierboven zegt, maar de inleiding pakt me wel :slightly_smiling_face:
Ik volg

deze 3 dagen geen nieuwe hoofdstuk [font=Verdana]

Naww… :sob::muscle: Beterschap!

dankje vanavond nieuw stukje

Voordat ik nog wat kon zeggen hoorde ik weer geklop op de deur, Dave seinde dat ik hem open moest doen. Met trillende handen en voeten liep ik naar de deur, en deed hem open. Er stond net zo’n grote jongen als Dave met warrig kort bruin haar voor de deur,
“mag ik binnen komen?” ik keek naar Dave die me dreigend aan keek
“ja kom binnen.”. Ik liep voor hem en hoorde hoe hij de deur dicht en opslot deed, ik voelde de chips omhoog komen maar net niet genoeg om over te geven. Net toen ik me om wou draaien deed Dave een theedoek in mijn mond, en bond hem strak vast. Tegenstribbelend gooiden Dave en Steven me van de trap, in de witte kille kelder.