Don't know what to do.

Ik zit ergens ontzettend mee. Al iets meer dan 3 maanden geleden is het uitgegaan met mijn vriend, we hadden ‘maar’ 3,5 maand maar ik was stapelverliefd, in het begin was ik er echt kapot van, naderhand werd dat minder. Hij zit helaas wel bij mij in de klas dus ik zie hem nog veel. Hij was ook de eerste waarmee ik verder was gegaan dan zoenen enzo.

Nu het probleem: AL mijn vriendinnen weten niet beter dan dat ik totaal over hem heen ben, maar dat is echt niet zo. Als ik nu aan jullie ga vragen: Hoe kan ik hem vergeten? Krijg ik waarschijnlijk antwoorden als: Ga leuke dingen doen met je vriendinnen, praat erover etc. Dat gebeurt ook, maar elke avond, bijvoorbeeld voordat ik ga slapen, denk ik aan hem en dan moet ik vaak huilen. Ik weet ook dat het nóóit meer goed komt, want hij vind een goede vriendin van mij leuk, hij probeerde haar te zoenen enzo, maar zij wilde niet omdat ze het niet kon maken tegenover mij zei ze, en toen zei hij: Nou en, ze komt er wel overheen. Aan de ene kant ben ik zó boos op mn ex, want hij was lang neit altijd goed voor me en de manier hóé die me heeft gedumpt is echt belachelijk, maar ik kan gewoon NIET zonder m.

Ik denk niet dat er iemand is die hier een écht goede oplossing voor weet, maar ik wilde gewoon echt even mn hart luchten, en ik doe dit ook niet om medelijden te krijgen.

Oei, ik ken dat…
Dr valt ook gewoon echt niets aan te doen behalve afwachten tot het over gaat…
Ja, ik kan wel zeggen zet hem uit je hoofd, maar ik snap ook wel dat dat gewoon niet kan…
Nouja, troost je, je bent lang niet de enige, ik heb nadat mn eerste vriendje het uitmaakte zo’n driekwart jaar gehuild, en toen voelde ik me behoorlijk wanhopig, maar het went vanzelf… En jij wordt ook zeker ooit gelukkig, maar gewoon nu niet. That’s the way it is.

Ik heb dat ook gehad…
Maar het beste is; laat er tijd over gaan. Bij mij heeft het lang geduurd (ongv 6 maand), maar ik ben er ondertussen overheen geraakt.
Vertel aan je vriendinnen wat er is en vermijd contact met hem!
(ik heb dat laatste niet gedaan en da’s niet echt goed uitgedraaid… lang verhaal)
Concentreer je ook niet te veel op de liefde, ga niet op zoek en kijk geen romantische films, …
Je raakt er wel overheen :slightly_smiling_face: Het heeft gewoon wat tijd nodig…

wow ik had dat ook.
al mn vriendinnen dachten ookd atik over hem heen was, dus ik kon er niet echt met iemand overpraten.
daarmo had ik een paar maand later een zinnetje over hem in mn 2e naam gezet. en toen vroegen zij er wel naar van; waar gaat dat over?
toen kon ik mn verhaal weer even kwijt.
dus dat zou ik je opzich wel aan kunnen raden, dan weten hun dat jij nog niet over m heen bent, en kunnen ze je helpen. afleiden enzo!
xxx

ik had dat ook!
maar toen werd ik verliefd op iemand anders,
8 maand nadat het uit ging ofzo.,