Don't know what to do

Alvast bedankt voor het lezen van het lange verhaal en een reactie!

Ik ken hem via mijn ex, ik had een keer voor school nog met mijn ex en zn beste vriend D afgesproken, toen kwam J dus ook even. Maanden later heb ik 's avonds een keer afgesproken met hem en nog een vriend, een vriendin van mij zou ook komen maar die is toen niet komen opdagen. Een week later zouden we op een vrijdag afspreken weer met dat meisje, toen is ze weer niet komen opdagen. Toen heb ik even een uur met hem alleen gechilt en zijn daarna naar vrienden van hem gegaan. 2 weken later ongeveer zou ik op een zaterdagmiddag met hem en D afspreken. toen was D ziek dus heb ik de hele middag alleen met J gechillt. We waren toen bijde opzich nog vrij verlegen.

Ik weet via die vriendin die nooit kwam opdagen wel dat hij me een mooi meisje vind en ook erg aardig. Hij wist toen op het moment niet of hij ook gevoelens voor me zou krijgen.

Een paar maanden later sliep een vriendin van me bij me S, wij zouden die avond naar feu en van te voren heb ik nog gevraagd of J en zijn vriend konden afspreken. Dat was toen heel gezellig enzo. Dus dat werd wat vaker, mijn vriendin en zijn vriend gaan elke keer dan weer met elkaar.

We hebben ook een groepsapp, die keren dat wij afspraken had ik nog wat met mn ex. Toen het uitwas vroeg J in de groepsapp waarom. Dus ik legde uit van ja hij was gewoon veel te lief en sprak me nooit tegen. Iedere keer als er een discussie kwam gaf hij mij maar gelijk, dat vind ik niet fijn. Mijn vriendin zei toen ik ben het helemaal met je eens dat een jongen moet tegenspreken en niet alles moet pikken. Ik had mn ex echt in mn hand, dat vind ik persoonlijk niet fijn.

Sinds dien gaat J altijd tegen mij in, en dan zegt hij tegen anderen. Ja tegen haar moet je ingaan, dat vind ze leuk. Ook pesten we elkaar wat meer en dat soort dingen. Dan zeg ik bijvoorbeeld voor de grap junkie, en dan zegt hij dit zijn minpunten hoor nu vind ik je steeds minder leuk. En dan zeg ik van ja shit ik moet juist pluspunten krijgen en dat soort dingen.

7 Februari ben ik op stap geweest, hij was er toen ook. Ik moest perse van hem naar de ingang komen, toen was het gewoon hey en een knuffel. Normaal knuffelen we nooit. Even later zei hij kom mee roken, toen zei ik ja ik kom zo. Alleen toen ik kwam ging hij weg. Hij heeft nog iets van een kwartier bij mij bij de dansvloer gestaan, en is even later weer mee gaan roken. Ook heeft hij nog een tijdje bij me aan de bar gezeten en toen ik even met de mobiel zat was het direct oeh praat je met je liefde? Dus ik zei zo nee doe ik niet aan. En toen ik bijna wegging zei hij kom nog even snel als je weggaat, ik kon hem alleen niet vinden. Even later toen zag ik hem buiten nog met een vriend van hem dus ik riep hem en hij had direct een big smile op zn hoofd.

Ik weet niet wat ik ermee moet, ik ben opzich best wel geïntresseerd in hem. Alleen zien we elkaar nou ook niet vaak ofzo, misschien 1x in de 2 maanden. We praten misschien 5x in de 2 maanden in de groepsapp.

Ohja, en ik ben ook wel eens zonder een vriendin van me bij hun geweest en wat vrienden van hun, en elke keer als hij wat zei keek hij direct weer naar mij daarna.

Maar hij is totaal geen persoon van meisjes fixen en dat soort dingen.

Probeer sowieso wat vaker af te spreken en app hem is spontaan gewoon privé. Wat overzichtelijker of het wat kan worden

Zal ik doen, en dan bijvoorbeeld nu eerst gewoon elke week even en dan steeds wat vaker? Dankjewel voor de tip.

Hh

Ik zou gewoon 1 op 1 met hem praten. En spreek desnoods een keer wat af om met zijn 2en te gaan doen.