don't know what to do :l

hey meiden :slightly_smiling_face: ik zit met een probleem kunnen jullie me misschien helpen?

oke ik zit al een tijdje met een jongen. we msnen en smsen ook gewoon altijd. nouh hadden we 2 weken gelede afgesproken. en hadden we voor het eerst gezoend. we zaten hele avond close met elkaar. toen hoorde ik de hele week zo goed als niks meer van hem
en toen in het weekend opeens weer wel uit het niets. heel gesprek dat hij het fijn vond en het miss wel wat zou worden tussen ons. hij wou weer afspreken en was vorige week dinsdag weer naar hem toegegaan. hele leuke avond weer met hem gehad samen filmpje gekeken heletijd knuffelen en zoenen.

maar nu is het een week verder en hoor weer haast niks van hem :frowning_face: ik snap hem niet. de ene keer is het zo fijn tussen ons, en zoals nu heb ik hem al een week zo goed als niet gesproken, mja alleen standaart hey alles goed. of ik krijg hele droge antwoorden…

ik snap dus niet wat hij nou wil :frowning_face: wordt er erg onzeker van en weet niet wat ik hier nu mee aanmoet

ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt

same here…
dus ik kan je niet helpen, sorry

Up ~

zelfde probleem hier. dus up voor jou haha

gewoon vragen, waarom hij zo weinig laat weten, omdat jij daardoor twijfelt, omdat het voor jou wel iets betekend tussen jou en hem

^dat ja

Misschien heeftie het druk door de weeks met school/werk ofzo?
Je moet het gewoon even vragen denk ik als je hem in het echt ziet.
Ik zou het sowiezo niet op msn doen, al is dat natuurlijk het makkelijkst, hiermee voorkom je dat je droge/vage antwoorden krijgt (:

Jah maar dat is hem dus juist. ik zie hem de laatste tijd niet vaak. Mja heel soms tijdens uitgaan of bij de bus 's ochtends,… mr verder alleen als we afspreken. :frowning_face: zeg maar,…
dus dat is beetje lastig. en ik zou ook niet weten hoe ik dan moet beginnen

laat jij wel wat van je horen dan? misschien durft die niet, en wacht die op jou reactie?

jah maar dat doe ik ook allemaal. en als ik dan droge antwoorden terug krijg en of hij sms heel laat of gwn niet terug. :S
& hard to get spelen? hoe dan ,schrik ik hem daar dan niet juist meer mee af?

heb hem gister gesproken en hij weet het niet meer wat hij wil :frowning_face:
hij zei ene kant wil ik een vriendin maar andere kant niet.
ik weet niet wat ik moet doen :frowning_face: voel me zo kut

dit probleem heb ik ook een beetje, heb via via wel gehoord dat ie me leuk vind maar zelf smst hij niet echt, en ik wil niet steeds zelf smssen… hoe kan ik hem het beste een beetje uitdagen zeg maar ?

Misschien is hij bang omdat hij geen vrijheid meer heeft wanneer hij een vriendin heeft. Dan ben je toch ergens aan ‘gebonden’. Dit ligt echt niet aan jou! Dus geen reden om je onzeker te voelen meid. Pas in elk geval op met hoeveel van je lichaam je vrijgeeft aan iemand waar je geen relatie mee hebt, en geef hem wat meer tijd. Laat hem wel weten dat het zo op deze vage manier niet langer door kan gaan, en zorg dat je veel afleiding hebt!

jah mr ik weet niet wat ik moet zeggen als ik hem morgenochtend zie en. weet ook niet hoe ik moet doen. want was eerst steeds knuffel en kus als we elkaar zagen

jah mr ik weet niet wat ik moet zeggen als ik hem morgenochtend zie en. weet ook niet hoe ik moet doen. want was eerst steeds knuffel en kus als we elkaar zagen