Donkerrood haar verven

hee,

ik zit al heel lang te denken om mijn haar donkerrood te verven (iets donkerder dan Ariana grande) alleen ik ben echt een watje xd, aangezien ik lichtblond haar heb (ga nieyt lope zeure dat het zonde is enz.) dus terugverven word heeeel lastig ;’), mrja kan dan altijd bruin doen :wink: wat vinden jullie? (ik post geen foto aangezien ik daar egt heeel slecht in ben)

upje (oef ben egt ongeduldig :’|)

Eigenlijk had dit beter in een algemeen topic gekund, maar dat kon je ook niet weten. In het vervolg is dat wel even handig.

Als ik jou was zou ik het doen. Ik bedoel: je haar groeit terug en als je het écht verschrikkelijk vindt kun je het altijd nog terugblonderen (ook al is dat natuurlijk niet aan te raden, maar goed). Why not? Het is toch zonde als je het nu niet doet, later terugkijkt en denkt: had ik het maar gedaan. :slightly_smiling_face:

Ik heb mijn haar ooit bruin geverfd en had ook lichtblond haar. ( nog steeds trouwens ) daarna heb ik 't dus donkerrood geverfd…
En nu heb ik bijna weer mn eigen kleur in 2 week tijd zonder bleek. Dus het kan best.

jaah srry vroeger deed ik dat mr dan kreeg ik nooit antwoord xd

Je hebt helemaal niet gereageerd in het grote haarverf topic of het aparte haarkleur topic :x

Maar even terug komen op jouw topic. Je moet gewoon doen waar je zin in heb. Wil je donkerrood haar? Doe het dan. Het is jouw haar! En je hoeft niet bang te zijn dat jij je eigen haarkleur verliest, want er bestaan color removers. Die halen zelfs permanente haarverf uit je haar. Onthoud wel, rood is een snel vervagende kleur. Dit moet je wel goed bijhouden. De eerste keer dat je het verf zou het echt heel snel vervagen, maar daarna een stuk minder. Je haar blijft langer rood als je het was met koud water. Ook kan je een semi permanente verf mengen met conditioner en dat gebruiken elke douche beurt.

heb t er voor over om t bij te houden :wink: okee tnx voor t advies :grin:
over t topic, al tyd gelede ben op meerdere site te vinde dus miss. haal ik t door elkaar xp, had net gevraagt aan me vader of hij die kleur mooi vind, hij vond t best een mooie kleur dus nu alleen me moeder overhalen :grin: weet iemand trouwens hoeveel t ong kost???

Ik heb lichtblond haar en ik laat t doen bij de kapper (donkerrood) en na een maand begin ik toch m’n eigen haarkleur al weer te zien. Dus ik zou zeggen, gewoon doen!

okee hope dat t mag :wink:

maar weet iemand wat t kost (om t bij te houden enzo)

Ik zou wel een goede kleur kiezen die bij je huid past, want (mensen met lichtblond haar hebben ook vaak een lichte huid dus daar ga ik even vanuit) donkerrood kán je heel bleek maken.

De kosten hangen ervan af wat je allemaal gebruikt.

ja heb je gelijk in, maar op t moment vind ik mn haar juist te licht vergeleke met mijn huid (niet dat ik het ooit geverft heb hoowrr)

is jou haar op zoals op de PF? zoja hoeveel kost t jou?

??

me vader vind t zonde omdat ik blond ben -.-’

Hoe oud ben je eigenlijk? Anders zou ik het even met je moeder overleggen.

Niet meer, maar dat was het wel. Ik heb het nu veel donkerder, maar ik ga proberen het weer lichter te krijgen.

Mijn kosten:
~ Eerste keer verven met Majicontrast. Dus Majicontrast, klein potje ontwikkelaar, aanbrengkwast voor de verf. Ongeveer 18,-
~ Na ongeveer een maand besloot ik om Aricolor rood (semi permanente haarverf) te kopen en te mengen met een conditioner voor gekleurd haar van de kruidvat. Aricolor was een tientje en de conditioner ongeveer 3 euro. -voor dacht ik 18 euro heb je ook kant en klaar conditioner gemengd met kleurpigmenten-
~ Eerste keer vervaagde ongelofelijk snel en na 8 weken was ik blij dat ik eindelijk mocht verven. Ik had Nutrisse Ultra Colour 6.60 gekocht… Dat was een tientje denk ik…
~ Uitgroei komt te voorschijn dus die moet bij gewerkt worden en ik heb besloten om semi permanente haarverf voortaan te gebruiken. Ik heb voor 9 euro Manic Panic Pillarbox red gescored. Ik moet ook nog bleek spullen kopen voor mijn uitgroei dus daar heb ik de kosten nog niet voor.

Dus in totaal tot nu toe ongeveer 50 euro… Dat is dan voor 3/4 maanden rood haar.

Omfg, ik had het topic nog niet gelezen maar ik dacht direct ik ga reageren ‘moet je misschien aan ariana grande vragen’ als grapje omdat iedereen door haar rood haar wil. Open ik het topic, wat zie ik als eerste staan? Ariana grande.

Ja als je het rood wil moet je dat doen. Ik heb zelf ook lichtblond haar, heb het nu sinds kort weer rood (heb het 1,5 jaar geleden ook rood gehad). Als je het weer naar blond wil zul je het wel moeten ontkleuren wat wel schadelijk is voor je haar. Maar als je dat 1 keer doet valt het nog wel mee.

En wat het kost ligt eraan. Als je het zelf wilt doen (kan weinig mis gaan) raad ik je Directions aan, dat kost 6,95 max. per potje.