Donkerrode maillot

Hee Meiden,
Ik heb algelopen zaterdag een donkerrode maillot gekocht, maar het geen idee hoe ik deze kan combineren. Ik heb op lookbook gekeken maar kon niet echt iets vinden.

groetjes!

Is het echt een dikke maillot?
Zitten er motieven in of niet?

Jaa je ziet je been er niet doorheen hij is echt donkerrood
en er zitten geen motieven in :slightly_smiling_face:

Ik zou het met grijs en zwart combineren. Bijvoorbeeld een simpel grijs jurkje, met een zwarte blazer. Zwarte schoenen en rode accenten (bijv. je nagels lakken in dezelfde kleur, of een ketting)…
Of een wat wijdere zwarte blouse/trui met een zwart 5 euro rokje ofzo.

grijs trui jurkje + zwarte schoenen.

Maillot is niet echt draagbaar met dit weer (althans, vind ik)

Ah okee thanks, dus gewoon heel simpel?

Zou het ook leuk staan met een bruin simpel jurkje?

Bruin, wit, zwart, een lichtere of donkerdere tint rood, donkerblauw (wel heel donker, anders krijg je een beetje superman effect) en okergeel (soms, licht aan welke tint rood het is) vind ik er wel leuk bij!

Ik zou persoonlijk niet voor bruin gaan…
Eerder zwart of grijs en nude kleuren.

aaah thanks!

oversized shirt met daaronder een h&m 5 euro rokje. daaroverheen een zwarte blazer, zwarte suede wedges erbij en nog wat sieraden :wink:

Oh die zoek ik al best wel lang, waar kan je die kopen?

Ik zou 'm denk ik dragen met een witte oversised blouse of creme kleurige oversised trui.

ik heb er ook nog 1 te koop hihi, hij is nog helemaal nieuw omdat het uiteindelijk toch niet mijn ding was, van de pieces maat m!

Ik heb hem van de Hema hahah

Bedankt voor de tips meiden!

Heeft iemand nog ideeen?

UP!

Is het leuk met een spijkerblouse en een zwart 5 euro rokje?

Zwart/grijs jurkje, zwart/grijs lang/kort vestje, rood sjaaltje, rood armbandje, klaar is kees.

up!

Is het leuk met een lichte spijkerblouse en een zwart 5 euro rokje?

The Styling Dutchman draagt af en toe eens een rode maillot, misschien moet je eens op haar blog kijken (: