Donkergroene Nike Blazer's combineren

Hey girls!
Ik heb vandaag deze nikes gekocht, en ik zou graag wat ideeën willen om ze mee te combineren.
Ik heb natuurlijk zelf ook ideeën, anders had ik ze nooit gekocht maar ben benieuwd hoe anderen dit zouden doen :slightly_smiling_face:

http://www.pro-shoes.nl/images/catalog/product/1280x1280/17282021_01.jpg

Mooie schoenen! iemand die ik ken heeft ze ook. :slightly_smiling_face:

Weet niet echt wat jouw kledingstijl is maar dat meisje draagt ze zo’n beetje met alles, kan ook prima! Ze heeft wel een beetje een casual/tomboy-achtige stijl. Dus vooral spijkerbroeken, leren jasjes, simpele shirtjes/blousetjes. heel leuk!

Dankjewel :slightly_smiling_face:
Ik draag echt van alles. Simpele shirtjes en blousjes, leren jasjes, spijkerjasjes, colbertjes en wat nettere jasjes, oversized gebreide truien, statement kettingen, jeans etc. Echt alles dus, haha.

wahh leuk! ik denk dat het met alles leuk staat. niet onder een rokje ofzo haha. maar een leuke combi lijkt me een zwarte broek en een oversized trui of een leuk blouseje/hempje wat er qua kleur bijpast met een leren jasje eroverheen. en dan nog een leuke statement ketting en tadaaa i like.

Gister had ik ze aan met een mintgroen blousje, zwarte broek, statement ketting en een zwart leren jasje. Precies wat jij voorstelde, hahaha!

hahah best toevallig! waar heb je de schoenen trouwens vandaan?

Ik heb ze gekocht bij pro shoes :slightly_smiling_face: