Donkergroene broek combineren.

Ik heb deze broek al een tijdje maar ik vind het altijd wat moeilijk om te combineren. Ik vind het al snel te donker als ik het met zwart combineer. Iemand ideeen?

Die linker natuurlijk

Kleuren zoals wit/geel/taupe/huidskleuren/een shirt waarin donkergroen terugkomt, kan je er altijd bij combineren!

creme witte blouse zou er heel mooi bij staan
of een cognac bruine riem fleurt het een beetje op
Ook donker rood zoals die ernaast kan heel mooi zijn
laagjes geeft ook een wat frisser effect dus een jasje met een lichter topje ofzo
Je kan ook gewoon een printje erop doen gewoon net zo denken als een spijkerbroek en geef dan de voorkeur aan iets lichters erop met bijv. wel weer een donker jasje ofzo

witte shirtjes hempjes blousjes ect…

Ik combineer het met beige, gebroken wit en zandkleuren. Met okergeel vind ik het ook tof (maar ik heb niks okergeels).

Ehmm… misschien een zandkleurig shirtje/blousje?? of ehmm… tjaa… als maar geen donkere kleur of rood is… want met rood denk je echt gelijk aan kerst :blush:

ik denk dat dit het best past bij de kleuren wit/gebroken wit/ beige/ zandkleur etc
heel zachte kleuren iig, met felle kleuren past het denk ik in de meeste gevallen niet

Ik heb ook een donkergroene broek. Ik draag er vaak een wit shirt, een zwarte blazer en een donkerrode sjaal bij met een printje.

Ik heb die broek ook, en combineer het bijna altijd met zwart. Vind dat wel chique. Ook doe ik er soms wit met zwart boven, of gewoon een witte blouse.