Donkergrijze high waisted skinny jeans

Hey meiden

Ik heb gister een high waisted skinny jeans gekocht. Hij is donkergrijs gemelleerd achtig, en heeft in het midden vier knoopjes. Hij komt tot iets over mijn navel, lijkt een beetje hierop dus:

http://www3.images.coolspotters.com/photos/1037214/hot-topic-judy-blue-black-high-waisted-skinny-jeans-profile.jpg

Ik vind m prachtig en krijg er een super kont in hahaha, maar ik weet gewoon niet waar ik m mee moet combineren. Ik heb hem wel aangepast met een strakke crop top, maar heb het idee dat mijn heupen dan ontzettend breed lijken en mijn borsten wegvallen daarbij (terwijl het normaal andersom is)

Iemand enig idee hoe ik die jeans kan combineren zonder op een peer te lijken?

Misschien een losse croptop?

Waar heb je hem gekocht? :flushed:

Ladylicious, was een nogal random en nieuw winkeltje in Apeldoorn :stuck_out_tongue:

Je kunt er een luchtig blousje boven aandoen en dan het blousje in je broek stoppen

Hmmm ik heb geen bloesjes haha, ben er niet zo dol op. Maar oké, iets los dus! Maar eens passen en meten dan (:

of je doet er een donker strak topje op en een stoere zwarte leren jack :stuck_out_tongue:

Heb je geen los shirtje? dat is leuk als je die in je broek doet.

weet je buiten Ladylicious nog een winkeltje waar ze high-wasted broeken verkopen ? :grin: