donkeren waterproof mascara

weet iemand een goede zwarte waterproof mascara? die aan het eind van de dag nog bijna net zo zwart is. ik heb nu catrice maar, ik wil graag een wat duurderen hij mag maximaal 17,- kosten. weet iemand ook of die van loreal paris goed is met dat wit erbij in waterproof?

het is donkere en duurdere, en niet donkeren en duurderen (sorry ik moest het even verbeteren xd)
maar uh ik heb thuis een waterproof mascara van rimmel london, en die is wel goed opzich alleen je krijgt niet echt veel op je wimpers er komt zeg maar niet heel veel vanaf, maar hij blijft wel gewoon goed zitten, soms iets te goed haha.

Ik heb nu de MaxFactor False Lash Effect Waterproof Mascara, (woow een hele mond vol) en die is 17 euro, en best duur ja, maar het is een goede mascara (bij mij dan) en hij blijft ook de hele dag zitten. (als je 2 lagen doet wil ie er 's avonds bij mij niet eens meer af…)

Ik heb maxfactor fals lashes waterproof.
die is echt goed :grin: vind ik dan.
hij is volgens mij 16 euro nog wat

Haha die bedoel ik.

extra volume collagene waterproof van l’oréal, ik dacht 13 euro. Ik vond waterproof mascara altijd vreselijk (harde wimpers, wordt korrelig in water etc) maar deze is echt geweldig! Je wimpers blijven soepel en heb van de zomer elke dag in de zee gelegen met mascara en kon zoveel in mn ogen wrijven als ik wilde maar de mascara bleef zitten :slightly_smiling_face:!

Maybelline waterproof mascara’s zijn wel goed en waterproof.

Ik weet even niet welke ik precies heb, maar hij is blauw aan de ene kant en wit aan de andere kant en ook waterproof. Die vind ik erg fijn.
alleen de beste waterproof mascara die ik heb gehad was van l’oreal telescopique of hoe je het ook schrijft. Die vond ik echt heel prettig!

Max Factor Masterpiece mascara in de kleur Brown, Black/Brown, Black.

Ik heb er ook 1 van Catrice. 1 keer en nooit meer, ghehe. Nu heb ik van essence, geeft ook nogal af, ‘zakt’ naar beneden. Maar ik bne ook nog opzoek naar een goede mascara.

en zijn die mascara’s ook best wel donker zwart?

ik heb bourjois paris effet liner effect waterproof,
dit was echt een goeie koop, fijn borsteltje, en bleef goed zitten
ook is hij heel zwart omdat hij verrijkt is met kohl

btw. hij is bij douglas 13,50

die van mij wel, maar alle zwarte mascara’s zijn toch donker zwart? :stuck_out_tongue:

ja maar aan het einde van de dag is het al een stuk minder zwart en zit het boven en onder mijn oog.

wat doe jij allemaal met je mascara?
daar heb ik echt nooit last van en ik gebruik geen waterproof mascara

Neem wattenstaafjes en mascara mee naar school en werk het in de pauze’s bij ?

Rimmel london 100 % waterproof :slightly_smiling_face:! Die kost zo’n 8 euro, en werkt super goed.
Je kan hier kijken voor reviews . Hij doet verder niet veel voor je wimpers, behalve kleur geven. Ik krijg dr niet meer volume, lengte etc. door.

Max Factor False Lash Effect (de blauwe).