Donkere tepels en aderen

Hey

Eergisteren viel mij opeens op dat de rand van mijn tepels steeds donkerder worden. Ook zie ik de aderen van mijn borsten goed.
Vanochtend heb ik een zwangerschapstest gedaan en er kwam uit dat ik niet zwanger ben.
En ik ben al bij de huisarts geweest en zij wist het ook niet.

Heeft iemand misschien een idee waaraan het dan wel kan liggen?

Dankje xxx

Misschien zit je bh te strak rond je borst?

Volgens mij is dat wel een zwangerschaps symtoom. Misschien moet je over een paar dagen nog eens testen.

Ik zal over 2 weken weer een zwangerschap test doen voor de zekerheid.

Je kan toch pas een zwangerschapstest doen als je menstruatie is uitgebleven dacht ik? Dus dan moet je hem dan nog een keer doen.

Zijn ze ook groter geworden?

Het zijn de enigste symptomen die ik heb en mijn borsten zijn niet groter geworden.
Heb echt geen idee meer waar het aan kan ligge.

Heb je wel onveilige seks gehad dan?

Als het mogelijk is dat je zwanger bent zou ik over 2 weken nog een test doen, anders even in de gaten houden en als het zo blijft zou ik gewoon nog een keer naar de dokter gaan als het je verontrust.

zwangerschapstest werkt niet gelijk he

Ik gebruik de prikpil dus ik doe het veilig, het nadeel is alleen dat ik niet weet wanneer ik ongesteld moet worden

Dan ben je dus niet zwanger (lijkt mij) dus ik zou het gewoon even in de gaten houden en anders gewoon nog een keer naar de dokter gaan.

Het zou ook nog een eventuele bijwerking van de prikpil kunnen zijn. Maar als je het googeled kom je inderdaad op zwangerschap…

Ik gebruik de prikpil nu ongeveer 1jaar en dit is nog nooit gebeurt. Ik ga zowieso jullie advies opvolgen en over 2weken nog een testje doen. En anders naar het ziekenhuis want mijn huisarts weet het niet.