Donkere kringen

Heyy mede girlscene leden.
Ik heb een vraagje,

Ik heb nu al heel lang donkere kringen onder mijn ogen en dit krijg ik niet weg. Ik eet gezond, ik slaap genoeg. Weet iemand misschien wat ik hier tegen kan doen ?

Groetjes.

Ik heb dit ook, heel vervelend maar ik heb het van m’n ouders geërfd dus ik kan er niet heel veel aan veranderen. Vaak is het zo dat zoiets erfelijk is. Ik denk dat je gewoon door moet gaan met je slaap en eetgewoonten, en je kunt om de kringen te camoufleren een goede concealer kopen. Verder kun je er denk ik weinig aan veranderen helaas :frowning:

Ik hoop ook op een of ander wondermiddel. Voor mij doet veel te dure concealer het wel even voor nu… Bij mij is het ook zo dat de aderen onder mijn ogen heel zichtbaar zijn, waardoor het ook extra blauw is. Toch wel redelijk vervelend

concealer is m’n enige redmiddel ja

Hier hebben echt enorm veel meiden last van. Ik zelf ook. :frowning:
Concealer met een goede dekking is een redmiddel!

een dunne huid of stress kunnen ook donkere kringen veroorzaken, misschien ligt het daaraan?

Oef, ik heb dit ook. Welke concealer gebruiken jullie?

k ga deze vakantie me een concealer aanschaffen, ik kan mijn wallen niet meer aan, haha. welke concealer gebruiken jullie en vinden jullie goed?

Ik vind de fit me concealer van maybelline wel goed.

Ben ondertussen wel al gewend dat ik zo een erge wallen heb van mezelf. Kan er niet veel meer aan doen dan er concealer op smeren :’). Vind het wel ‘leuk’ om te lezen dat meerdere meisjes dit hebben. :grinning:

Ik ken dit ook, vandaag kwam er zelfs iemand naar me toe om te vragen of ik ziek was, lekker dan… :’) Ik doe er meestal niks aan, kan t toch nooit compleet verbergen eigenlijk en heb sowieso niks met make-up. Maar rot is het wel.

misschein ben je ziek voor iets of het is iets natuurlijk in jouw geval

Haha dude, dit topic is oud…net als alle anderen waar je op gereageerd hebt :cold_sweat: