Donkere kringen

Ik ben net twintig en heb super last van donkere kringen. Ik heb de mac sculpture concealer aangeschaft en daarna die van bobbi brown maar niets helpt. (gekocht door de goede reviews!) demak oogreinigspad, jacob hooy creme niets werkt… Ook heb ik sinds kort diepe lijnen onder mijn ogen alsof ik nu al rimpels krijg. Ik zit er erg mee want bedekken lukt niet en vooral opmerkingen van ‘ben je moe?’ of ‘slecht geslapen?’ zijn niet echt leuk. Ik heb gister de Clinique even better eyes aangeschaft in de hoop over een aantal weken vermindering te zien. Zoals je leest heb ik al wat geld uitgegeven om er wat aan te doen… Iemand misschien goede tips of ervaringen met producten? Het liefst wil ik carboxytherapie…

ik heb er zelf ook erg last van, maar merk dat een roze concealer en een foundation erop bij mij wel aarxig werkt.
voor de rest gebruik ik altijd oogcreme van Skyndor en die werk goed tegen de droogte lijntjes!

Misschien zit het in de familie dat de huid onder je ogen zo dun is en dat ze dan zo donker zijn… Bij mij helpt inderdaad ook roze concealer, creamy concealers helpen beter onder de ogen dan vloeibare concealers, maar ze kunnen wel in de lijntjes gaan zitten.