Donkere kringen onder ogen

ik heb ook hetzelfde en ik doe altijd alleen onder mijn ogen alleen van die essence soft touch mousse erop :d maar je moet niet wrijve maar egt zo met je vinger ‘tikjes geve’ en dan zie je bijna niet dat je iets op hebt en je kringe zijn weg. bij mij helpt het toch dus :d

ik heb het ook, gebruik een concealer met een gele ondertoon en dan foundation erover, en deze twee goed deppen, niet wrijven: op deze manier blijven ze bij mij “weg” ik accentueer mijn ogen ook zodat het niet opvalt

ik had er altijd wel last van
alleen de laatste tijd niet meer… -afkloppen-
het is bij mij vanzelf minder geworden… heel raar xd

Ik doe gewoon concealer onder mijn ogen :wink:
Maar heel veel mensen met (natuurlijk) bruin of donkerder haar hebben dat, dus je bent echt niet de enige.

ja ik heb daar ook last van,
hoeveel ik ook slaap =(
maar concealer helpt bij bij wel een beetje…
van max-factor (met een beetje highlighter erin, speciaal voor
onder de ogen)
maar helemaal weg is 't nooit…

ik heb het ook, nja het zijn niet echt wallen maar meer strepen die wat steiler naar beneden gaan zegmaar. je ziet het vooral als je een foto met flits hebt van dichtbij, dan zie je echt donkerblauwe lijnen zitten xd heel irritant.

Ohwja? Heeft dat met elkaar te maken? :stuck_out_tongue:

awh dit heb ik ook, bij mij ook echt heel donker en echt geen wallen want hoeveel ik ook slaap, het word niet minder :frowning_face:. maar na een paar lagen concealer is t meestal nog niet weg, zo ennoying :frowning_face:

hetzelfde antwoord, gebruik een concealer
je kunt eventueel een concealer met een roze ondertoon gebruiken (tip Catrice Allround Concealer heeft 5 kleuren in een palletje en kost maar 3 tot 4 euro :wink:

DAt heeft toch niet met elkaar te maken? Want ik heb heel erg blond haar, maar ik heb ook donkere kringen…

Ik heb nu ook een pen van max factor, denk dezelfde als jij? Hij heet ook echt under eye concealer. Daarmee krijg je het niet helemaal weg, maar zie je er echt stukken wakkerder uit & het blijft nog natuurlijk.

ja, die bedoelde ik. die heb ik ook :slightly_smiling_face:

heb ik ook :frowning_face:
Ik gebruik een lichtere concealer dan mijn huidskleur, dat doe ik om mn wallen en daar doe ik mn foundation overheen. Maar ik zag een paar comments terug dat iemand Maximum Cover aanraadde van Estee Lauder, dat ga ik denk ik maar gebruiken.

misschien heeft het te maken met dat je niet genoeg water drinkt.
daar heb ik ook last van, en toen heb ik een week 2 flesjes water PER dag gedronken en toen waren ze een stuk minder!

Heb ik ook last van, Ik gebruik die oogroller van garnier met caffeine erin ofzo. Is nu in de aanbieding bij de Kruidvat & daarna gebruik ik concealer.

Ja met pigment.

9 van de 10 mensen hebben dit.
Je kunt het beste oogcreme kopen. ik heb een roller van Garnier volgens mij, die is echt fijn. Daarna zalmkleurige concealer erover doen. Behalve als je getint bent, dan gewone concealer.

heb ik ook altijd egt superirri <_< ik gebruik altijd concealer

Als je naar douglas gaat dan kunnen ze je zo een gekleurde concealer aanbevelen (ik weet niet precies welke kleur je daar voor nodig hebt), die dekken namelijk nog beter dan huidskleur-concealers.

Als bijna iedereen het heeft, waarom zouden we het dan verbergen? :'3