Donkere kringen onder ogen

Ik heb al mijn hele leven last van donkere kringen onder mijn ogen.
ik denk dat het erfelijk is maar dat weet ik niet zeker.
Maar het is in ieder geval wel heel lelijk.
heeft iemand dit ook? Weet iemand wat ik ertegen kan doen?
(vervagen of camoufleren…)

Je kan een concealer proberen (;

wallen…

Ik heb gele kringen om mijn ogen.
Dat is pas nasty.

ik gebruik liquid concealer van hema, hij werkt echt en is heeel goedkoop!

Nee, geen wallen. want of ik nou laat of vroeg naar bed ga daar ligt het niet aan. het zijn echt kringen die er altijd zitten soms wat donkerder en soms lichter. maar het is zo lelijk. D:

ik ben dus niet de enige die dit altijd heeft ook al slaap ik een week achter elkaar :stuck_out_tongue:

ontopic: ik werk het weg door concealer kloppend op te brengen onder mijn ogen en waar het minder van word bij mij is van die oogmaskertjes van müller (een grote duitse winkel) het zit in een zilver zakje met blauwe letters

Ja idd, is erfelijk. En ja idd, concealer helpt wel :’)

ik gebruik maximum cover van estee lauder, dat is bij mij het enige wat echt goed werkt… dat blijft echt de hele dag zitten en gaat heel lang mee, hij kost dertig euro, maar hij is wel een aanrader! :slightly_smiling_face:

ik heb er ook last van… gebruik concealer :stuck_out_tongue:
owja en je kunt ook zo`n oogmasker proberen (zo`n gel ding) die in je koelkast leggen en sochtends 10 min op je ogen leggen zou het moeten verminderen maar heb het zelf nog nooit gepobeerd… weet wel dat het met thee zakjes echt helpt :stuck_out_tongue:

Ik heb helemaal hetzelfde!
Het zijn idd geen wallen, bij mij zijn het ook zo’n blauw/paarsachtige kringen.
Ik heb al dure en goedkope crèmes geprobeerd,
concealer krijgt het ook niet weg, foundation een klein beetje …

Dus als je een oplossing hebt gevonden, let me know! xD
Want ik vind het zelf ook erg vervelend…
x

Is dat niet voor wallen?

ik heb het ook
en het zijn idd absoluut geen wallen, maar ja er zijn mensen die het verschil tussen wallen en donkere kringen dus niet weten.
Er zijn eigenlijk niet echt heel veel oplossingen om het weg te krijgen, omdat het erfelijk is en het niks te maken heeft met b.v. een gebrek aan slaap ofzo. Alleen concealer helpt bij mij soms een beetje

Ik heb het ook! Ik probeer het met concealer een beetje lichter te maken, maar je blijft het wel zien… Achja.

Ik heb dat ook :\ valt denk ik niet veel aan te doen behalve bedekken, want het is gewoon dat je huid daar dun is en dus een beetje doorschijnt.

ik heb het ook mega erg :\ echt lelijk vind ik het … als ik geen makeup op heb vraagt iedereen of ik een zware nacht heb gehad :S …
ik gebruik de corrector van bobbi brown en daaroverheen doe ik de studio finish concealer van Mac of de studio sculpt concealer van mac.

de concealers van Mac zijn echt goed, ze camoufleren bijna alles :slightly_smiling_face:
ze kosten ¤16,50 en je doet er echt lang mee…

Ik heb ergens gelezen dat je oogcremé erop moet doen, want dan
word de huid weer wat dikker dus zie je de blauwe adertjes wat minder ofzo…
Dus ik ga maar oogcremé kopen denk ik…

je kan ook van bijv clarins, een oogcrème kopen. het is een hele kleine tube van 26 euro ( geloof ik ), maar je doet er zeker wel een jaar mee. dat verbergt niet alleen wallen, maar ook de ‘puffyness’ onder je ogen. kan je ook opsmeren als je al makeup ophebt enzo, werkt erg goed!
en inderdaad, wat al genoemd is, de concealers van mac zijn ook heeeel goed.

concealer helpt bij mij niet (zelfs YSL niet!). Je ziet dat het eronder toch nog groenblauwig is en daardoor ziet het er nogal nep uit. Zelfs de meest dekkende concealers zijn niet geschikt.
Het liefst draag ik gewoon niets dan, alleen wat foundation (iets minder opvallend). Liever natuurlijk dan nep :stuck_out_tongue:

ik heb liquid concealer van hema die is heel fijn…
want ik heb hetzelfde probleem altijd wallen onder me ogen ook al heb ik genoeg geslape zo irritant:P