Om gelijk met de deur in huis te vallen, ik heb donkere kringen en ik word er gek van.
Zolang ik me kan herinneren heb ik al wallen en kom ik er maar niet van af.
Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik te weinig sliep, ik heb toen een tijd elke avond van 21u tot 7u geslapen. Ben een keer op 19u gaan slapen, maar de donkere kringen onder mijn ogen worden niet minder. Heb mijn bloed zelfs laten testen omdat ik misschien Pfeifer of iets anders had, maar mijn bloed zag er goed uit. Door de donkere kringen lijkt het net of ik altijd moe ben en krijg opmerkingen dat ik levenloos kijk etc. Ik word erg onzeker en heb er veel voor over om er vanaf te komen. Maar hoe kom ik er vanaf? Er mee leren leven gaat mij niet lukken, mijn leven word er best wel door beïnvloed. Mijn zelfbeeld is verschrikkelijk en ik heb er nu ook al aardig wat geld aan uit gegeven. Zoals crem’s, concealers en andere ‘middeltjes’
Ik gebruik concealer om het te vervagen, maar ook hier heb ik nog geen goede voor gevonden. Alle concealers blijven niet lang zitten, en ik krijg schilfertjes. Net alsof mijn huid erg droog is terwijl ik het elke dag insmeer. Ik heb ook een Gel oogmasker gekocht van de Kruidvat, met het idee dat dit misschien helpt. Ik weet allen niet zo goed hoe ik hem nou moet gebruiken. Volgens de beschrijving moet hij een uur in de koelkast liggen, ik zou dan ochtends een uur van te voren dat masker in de koelkast moeten leggen. En dan daarna dat masker een tijd ophouden, dit is niet echt een optie voor mij. Dus hoe doen jullie dat? Voor de gene die een gel oogmasker voor de ogen gebruiken.
Dit bericht is erg lang geworden, excuses. Hopelijk zijn hier meer mensen met het zelfde probleem en hebben tips… ?