donkere kringen onder ogen, licht getinte huidskleur

heey, ik ben een jongeman van 23 jaar, ik ben nieuw op dit forum. En ik heb 1 vraag aangezien
meiden/vrouwen veel beter zijn met dit onderwerp. Ik heb sinds jongs af aan donkere kringen onder mijn ogen. Bij mij is het erfelijk mijn levenstijl helpt ook niet echt aangezien ik een roker ben, en ik hou van uitgaan etc.

aan de ene kant denk ik dat ik overdrijf, maar ik voel me gewoon zelfverzekerder als die donkere kringen minder zichtbaar zijn. Anti-cremes werken niet, dus ik dacht aan camouflage, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat te gebruiken.

Ik ben licht getint, de meeste mensen denken dat ik halfbloed indo ben. Dus je kan het daarmee vergelijken. Ik had ergens gelezen dat in het geval van blauwe kringen en een blanke huidskleur oranje goed werkt. Ik vraag miij af wat bij lichtbruin goed werkt :slightly_smiling_face: de kringen zijn wat donkerbruin van kleur.

En ik vroeg mij af of “natuurlijk bruin” veel verschil zou kunnen maken. Ik word snel bruin in de zon en dit zou een betere oplossing zijn voor mij. Ik vraag mij af hoe ik de donkere kringen minder zichtbaar krijg, welke maniertjes zijn er in mijn geval?

Je weet wel dat dit een meisjes forum is he?

Stop met roken. Roken veroorzaakt problemen met de bloedsomloop die niet alleen levensbedreigend zijn, maar ook je bloedvaten meer op laten vallen en blauwer laten lijken.
En voldoende nachtrust doet ook al een hoop! :wink:

^ inderdaad stoppen met roken.
misschien een beter slaap ritme krijgen?

ik had ook zo’n ‘blauwe schijn’ onder me ogen en sinds ik gestopt ben met roken is het al vele beter!

Stoppen met roken, genoeg water drinken en ik verwijs je graag door naar een jongensforum.

Hallo, hij zegt toch dat het erfelijk is?
Je kan wel gaan stoppen met roken, maar ik denk dat je het effect daarvan meer gaat merken aan je conditie en portemonnee. (om minder last te krijgen van de ontwenningsverschijnselen kun je vitamine B3 slikken)

Je kan bij vrijwel alle drogisterijen in meerdere kleur gradaties concealer kopen. Zo eentje met een kwastje is prima.
Als je het aanbrengt, moet je het gebied onder je oog aanstippen en niet uitsmeren maar voorzichtig deppen met je ringvinger(daar oefen je de minste druk mee uit op de huid onder je oog)

En ja: dit is GIRLscene, en volgens de forum regels is het hier off limits voor jongens.

Hij zegt dat het erfelijk is ja. Maar als je stopt met roken word het heus minder. En dan maakt dat gedoe rondom het erfelijkheid geen bal uit.

Hey tnx voor de reacties. maar stoppen met roken is in mijn geval niet echt makkelijk. Ik ben verslaafd geef ik toe, ik kan wel van een sigaretje genieten. Maar ik heb mn oplossing gevonden, ik word snel bruin dus donkere kringen bedekken en lekker in de zon liggen :slightly_smiling_face: Morgen word het ook 30+ graden.

Sorry! ik dacht ik stel een vraag aangezien als je dit op een "mannen"forum post je gelijk reacties krijgt als homo, mietje, weet ik veel wat. Dankjewel Dormant, dat hou ik in mijn achterhoofd, alhoewel ik eerder via bol.com iets zou bestellen hehe. Het blijft toch een beetje raar voor een man.

In ieder geval bij deze meld ik me ook af, fijne zomervakantie iedereen!