ik heb last van donkere kringen onder mijn ogen, het zit wel in de familie, wat kan ik hiertegen doen? ik doe er vaak concealer op maar dat dekt niet altijd zo goed.
Wat concleaner onder je ogen aanbrengen.
En er schijnen speciale ‘rollers’ voor te zijn.
Miss een betere concealer kopen? Ik heb die van YSL en die werkt wel goed (:
oh ik heb dat zo erg dat je ze alleen nog maar operatief kunt verwijderen
het ziet er écht verschrikkelijk uit, echt net zo’n drugsverslaafde
ik heb het een beetje, maar sinds ik een bril draag valt het niet zo op.
Ik ben een tijdje door kleine kinderen vampier genoemd haha. xD
Bij mij komt het meestal door een tekort aan vocht, ik drink superweinig, en omdat ik heel slecht slaap en pas tegen 1 in de nacht naar bed ga terwijl ik er vroeg uit moet. Dus misschien… Verder kan je er niks aan doen dan gewoon concealer gebruiken. Zo’n roller met verfrissende gel is voor puffy ogen en niet voor donkere kringen, net als een plastische ingreep is.
Die rollers werken niet, ik heb er zelf ook last van en gebruik concealer. Enige manier om er echt vanaf te komen is Carboxy therapie.
Dat wordt met een naald iets van koolstofdioxide?? dacht ik onder de huid daar gespoten, ziet er eng uit op de filmpjes XD en dan blaast de huid een beetje op dat de bloeddoorstroming meer ruimte krijgt en het vervoer van afvalstoffen. Volgens mij is het niet heel goedkoop, maar werkt wel.
Moet je maar even googlen. Wil dit zelf over paar jaar eigenlijk wel gaan doen Wil me zelf ook zelfverzekerd voelen zonder concealer…
ooh die lucht gaat ook weer onder je huid weg hoor dus je loopt niet rond met opgeblazen ogen ineens haha. ( en ik heb het dus over donkere kringen, niet wallen )
Ik gebruik zo’n oogroller van Garnier met een concealer erin verwerkt, en deze werkt bij mij echt super goed.
De avond daar voor 2 lepels in de vriezer doet en als je dan opstaat pak je die 2 lepels en druk je ze tegen je ogen aan.
Dan gaan ze weg die donkere kringen
ga vroeger naar bed
of gebruik oogroller
Gwn concealer gebruiken als je je donkere kringen weg wilt hebben.
ja een oogroller ‘bleekt’ alsware de huid onder de ogen & verkoelt. als je vervolgens er wat concealer op smeert zie jij er weer superfris uit!
Ja ik merk zelf ook dat ik minder donkere kringen onder mn ogen heb als ik goed heb geslapen!
Heb er zelf helaas ook last van… gebruik ook een concealer (eigenlijk foundation, maar alleen voor mijn donkere kringen) Verder heb ik helaas geen tips, ben zelf ook wel benieuwd upje
Ik gebruik altijd concealer. Heb er heel veel getest en voor mij is Touch Magique van L’Oreal de allerbeste, mits je hem in de goede kleur koopt (zorg ervoor dat hij iets lichter is dan je foundation, hij moet de huid onder je ogen oplichten en een fris effect geven). Wel aan de dure kant: ¤11 ofzo