Donkere kringen om ogen??? HELP!!!

Heyy!! :laughing:

Ik heb al heeell lang last van donkere kringen rond mn ogen
Hebben jullie er mischien tips Voor?? :frowning_face:
Het is egt super lelijk!!!

XxX…!!! :couplekiss_man_woman: :cold_sweat:

heb je foundation?? kun je gebruiken
en anders kun je kamilletheezakjes beetje nat maken en op je ogen helpt ook en je kunt komkommer proberen

x

Concealer :wink:

misschien zorgen dat je heel goed en lang kan slapen , en veel rust.
Want volgens mij heb jij nu ook vakantie.
Een middagdutje kan niet kwaad , toch ? :wink:

ja ik gebruik al foundation en al die andere camouflage producten maar het helpt niet :cold_sweat:

Maar tog bedankt!! :couplekiss_man_woman:

Hahaha nee mijn vakantie is net voorbij en jah het klopt volgens mij komt het door te wienig slapen maar dat komt omdat ik een ziekte heb en daarvoor medicijnen moet inemen en daar door slaap ik weer slecht :frowning_face:
en dat speelt nu ook een rol

maar tog bedankt !!! :couplekiss_man_woman:

up?? :relieved:

ik had bij zo’n cadeaupakketje ‘revolcanic eyes’ zitten van Lancaster, dat is volgens het pakje voor kringen te verminderen en de huid rondom je oog mooier te maken zegmaar.

en ik had het dus opgesmeerd en volgens mij werkte het best goed! =)
x’

Misschien ben je wel een panda :open_mouth:

ok sorry flauw :’)
ik zou dr geen makeup op doen, dat gaat in je oogrimpeltjes zitten waardoor ze op den duur meer zichtbaar zijn

:grinning_face_with_smiling_eyes:

:face_with_raised_eyebrow:

-

sorry had even lol met haar reactie

neejj ik ben geen panda :pensive:
kijk ik ben die rechtse

http://www5.picturepush.com/photo/a/1439683/640/1439683.jpg

hahaha okii snap ik wel :stuck_out_tongue:

Heee meis!
Ik heb een vriendin, en zij heeft precies hetzelfde als jij! Maar zij heeft het ook donker OP haar oogleden, heb jij dat ook??
Ze gebruikt dat pallet van Catrice, en dan de 1 na donkerste kleur voor onder haar ogen en dan nog foundation. Werkt super! En anders zou ik advies vragen bij een Douglas ofzo! Succes!! xxx

jah dat heb ik ook!!! maar ik snap niet wat je bedoelt met : ''en dan de 1 na donkerste kleur voor onder haar ogen ‘’

XxX…!!! :couplekiss_man_woman:

Dit heeft niks te maken met te weinig slaap.
(mensen onthoud nou eens dat wallen iets heel anders zijn dan donkere kringen)
Je hebt een donkere huid dus heb je die pigment vorming rond je ogen ook sneller.
Het is genetisch.

je hebt ook oogcrèmes daarvoor. van etos enzo, maar ook de duurdere merken en dat schijnt wel te werken. is ook beter voor je huid dan vetveel foundation erop te smeren. succes!