Donkere knieen

HELLLUUUPPP
k heb egt een heelgroot probleem mijn knieen zijn veeeeeell donkerder dan mijn benen en het ziet er egt niet uit ik probeer heel veel cremetjes om het lichter te lijke (< k zat ook te denke om derest van mijn lichaam gwn donkerder temake maar k heb opzich wel een kleur dus mijn knieen moeten mr lichter) maar veel helpt het egt niet k ga bijna nooit zwemme omdat mijn knieen afschuwelijk lelijk zijn ze zijn gwn vet donker en als k tog ga zwemme zwem k met een drie kwart broek ! dus heb je tips waardoor het lichter word?!!!

nope sorry, relax?
hebben vast wel meer mensen, succes :wink:.

heb ik ook, maar k heb gwn schijt en k loop ook met korte rokkjes rond :stuck_out_tongue:

Relax Man!!
Relahax, take it Eeeeasy!!

HAHAHAH XD

dus moet k het gwn vergete?

hmm ik heb dat ook door dansen (veel grondwerk gedaan waardoor mn knieeen beurs werden enzo en uiteindelijk zwart overbleef) mja ik ben wel benieuwd naar die van jou eigenlijk want ik vind dat van mij al best erg maar ik zit er verder niet mee ofso…
gewoon lekker je benen blijven insmeren zodat ze er iig gezond uit zien…
enne ik zelf probeer scrubben te vermijden omdat die huid daar juist al beetje beschadigd is, maar dat weet ik niet van jou…

w8 k stuur wel een fotow

Donkere knieën zijn toch niet zo erg… Beter je knieën dan je hele hoofd of andere grote(re) delen van je lichaam…

http://pewitra.zikle.nl/knieen <daarop (kweetnie hoe je foto moet sette in berichtXD)

Imageshack.

Die link wordt geblokkeerd (alleen voor vrienden)

Of je kopieert de link en plakt het tussen

http://pewitra.zikle.nl/knieen

Ah, ik zie ze.

En ik vind dat je overdrijft. Sorry, klinkt bot, maar je ziet jezelf altijd anders en ik vind ze echt niet absurd donker.

Je hoeft je niet te schamen joh! Nergens voor nodig!

OMG DAAR KUN JE JE ECHT NIETMEE VERTONEN HOOR ECHT ZOOOOOO ERG…
not… halloo das echt niet zo erg hoar! Zet je maar erover heen er zijn wel ergere dingen :wink:. Succes met zelfverzekerder te worden!!

maar egt k vind het zoo erg! ik zwem met een broek! (<XD) zoo erg vind k het!

ga zonnen zodat je benen bruin worden. & wtf? je knieën zijn helemaal niet zwart.

dus al iedereen(<de reactie heeft gegeven) niet raar opkijke wanneer k in een rokje over straat loop/of ga zwemme ?

Jongejongejonge waar je je al niet druk om kunt maken. Zeur gewoon niet zo. Bij bijna iedereen zijn de knieen wat donkerder dan de rest van de benen. So what?
Als je je daar al voor schaamt wat zul jij je dan voor veel andere dingen moeten schamen.

Gewoon niet zeiken en gaan zwemmen.

Oh en voortaan geen hele topictitels in hoofdletters aub!

idd!

dat heeft (bijna?) iedereen…