donkere haren rond mijn navel

Hey,
Ik heb heel opvallende haren rond mijn navel.
Dus zo heel donkere.
Ik schaam me er een beetje voor.
Weet iemand iets wat ik er aan kan doen.

Veel liefs

-

maar valt dat dan niet heel hard op dat je ze wegscheert?

het weghalen ,ze komen helaas wel weer terug.

Ik heb dat ook, dat is echt zoo irritant!
Daarom voel ik me ook altijd best wel oncomfortabel als ik in bikini loop…
Ik scheer het gewoon weg en het valt helemaal niet meer op hoor!

Ja ik schaam mij ook als ik in bikini loop. Maar misschien moet ik het eens wegscheren.
Maar zie je dan niet tot waar je ze wegscheert want je hebt toch overal haartjes.

-

Je kan ze ook epileren? Misschien pijnlijker, maar dan blijven ze wel wat langer weg, groeien ze wat fijner terug en als je mazzel hebt, groeien sommige haartjes dan helemaal niet terug!

Huh waarom valt dat op dan? Ik heb wel eens haartjes onder mn navel (ja bijna een buiksnor omg) en die scheer ik ook weg?
Het is niet dat mijn hele buik een wollen schaap is, zo behaard…

ik heb welleens gelezen dat als je ze weg blijft scheren dat ze dan alleen maar sneller en duidelijker terug komen en je uiteindelijk stoppels krijgt. Ik heb er ook een klein beetje last van maar heb bij de Blokker de depilator gekocht voor 10 euro dat ding is geweldig het haalt haartjes weg zonder pijn ook handig voor de kleine haartjes op de bovenlip of het schaamhaar waar ik vroeger nog weleens bultjes kreeg na het scheren.

Ik zou het juist niet scheren inderdaad. Ik heb af en toe wel eens een donker haartje die ik gewoon er uit trek met een pincet. Misschien een betere optie?

Echt niet scheren, krijg je dadelijk nog buikstoppels ook en daar word je al zeker niet blij van. Epileren is een betere optie.

Ontharingscreme of harsen?

ik haal het wel weg, maar doe het echt alleen als ik in bikini rondloop. in de winter laat ik het dus vooral lekker zitten :’)

Gewoon harsen in de zomer, dan moet je het misschien 2, maximaal 3 keer doen terwijl als je het scheert je toch wel erg vaak bezig bent.
En in de winter laat ik t gewoon voor wat t is.

heb ik ook,
ik scheer het gewoon weg.

yes, ik ben dus niet de enige… ik scheer het, maar je ziet bij mij nog stoppels… misschien toch maar harsen (auuuuw). Of ontharingscreme, hoe lang blijft 't dan weg?

Voor wie moet je je schamen?
Show jij ieder uur je navel aan iemand?
Kind, iedereen heeft daar haar, dus niet druk over maken.