donkerbruine spoeling

Hai,

Ik had best blond haar, nu heb wou ik het wat donkerder hebben, en heb ik dus gister bij de kapper donkerbruine spoeling laten doen. Nu is het niet helemaal wat ik wou want het is echt bijna zwart. Nu mocht ik 3 dagen mijn haar niet wassen om de spoeling op te laten harden. Nu had ik de kapper gebeld om te vragen wat ik moet doen, want ik wou het zoiezo verven over 4 weken omdat ik moest het in stappen doen omdat verf niet pakt op blond haar, maar over 4 weken wil ik het dan wel wat lichter hebben. Nu zei ze dat ik het dan nu 1 x moet wassen en daarna 2 dagen moet laten opharden. Ik heb het dus net gewassen maar ik zie niet veel verschil met gister. Weet iemand wat ik moet doen zodat ik het toch over 4 weken wat lichter kan doen, en hoe snel gaat de spoeling er anders uit?

Nog eens de kapper bellen?

Ik heb er geen verstand van, sorry… Kan je niet helpen… Hoop dat het uiteindelijk uitdraait zoals jij het wil.

Ik geloof dat het lichter wordt elke keer je het wast. Als je het echt te donker vind, zou ik het gewoon elke dag wassen. Anti-roosshampoo is daar 't beste voor, omdat dat nogal agressief is.

Dit dus. Ga het niet ontkleuren. Ben je straks al je haar kwijt.

Neenee ontkleuren doe ik ook niet, wil het niet meer blonderen ook geen highlights of coupsoleil meer. Wil het gewoon midden-bruin ipv donkerbruin.

Ik heb overlaatst mijn haar terug geverfd met van die natuurlijke haarverf.
Ik vond het resultaat ook te donker maar ik heb het daarna 2 x gewassen met anti roosshampoo en de donkerte was terug goed.