Donkerbruin/zwart naar blond.

Hallooo,

Ik heb van mijzelf donkerblond haar, nu heb ik er een tijd geleden zelf donkerbruin/zwarte spoeling ingedaan, nu wil ik het eigelijk blond hebben maar de spoeling gaat er niet echt uit.
Kan ik het bij de kapper gewoon laten bleken en dan een mooie blond-tint verf erin?
Want op het internet lees ik steeds weer andere verhalen, de een zegt dat het wel kan en de ander zegt dat je het echt stap voor stap moet gaan doen of zelfs 2 x bleken, maar dat is natuurlijk best wel prijzigg…
Dus heeft hier iemand ervaring mee?

xx

Ik zou het even aan de kapper vragen als je het toch daar laat doen :slightly_smiling_face:. Dus succes & ik hoop dat t mooi wordt!

een vriendin had ook een spoeling gedaan die er zogenaamd over 2 weken uitwas maar die was er naar 2 maanden nog niet uit dus heeft ze haar haar laten bleken en daarna laten verven naar de kleur die ze wou

bij de kapper natuurlijk eh :slightly_smiling_face:

Was dat ook een hele donkere spoeling of niet?

foto’s? :stuck_out_tongue:

Uh, ga naar de kapper?

Ik heb mijn haar in de vakantie geverft en gebleekt bij de kapper plus zelf nog 2 keer. Dit is er het resultaat (voor 150-,):
http://xlinsje.hyves.nl/fotos/1096990395/0/ZaUT/

ja je kunt het laaten bleken maar dat is heel slecht voor je haar maar als je een spoeling hebt kun je beter aan de kapper vragen die kan je ook op anders manieren helpen
als je je haar blond wil later verfen klopt het dat je je haar is stappen moet verfen voor een mooi natuurlijke kleur maar het is ook zo wat jij van de kleur vind en wil

Ik wil ook een speoling, maar blijft dat van de kapper echt zo lang zitten dan?

dat word ontkleuren.

ontkleuren = slecht voor je haar
spoeling kan alleen maar je haar donkerder maken
ik zou zeggen blonderen, of steeds blonde highlights te laten zetten daar gaat je gaat minder van kapot.
zo ben ik zelf van zwart naar licht blond gegaan.

Wat ik vergat te zeggen: de haarverf producten van Schwarzkopf (blauwe verpakking) werken héél goed. Ik ben van zwart naar platinablond gegaan. Het kan ook aan mijn haar liggen maar het had heel goed uitgepakt. Ik had alleen een paar golfjes oranje erdoor maar daarna kan je wel de kleur er op doen wat jij wil. Dan ben je ook nog eens goedkoper uit dan bij de kapper.

Ik heb al 2x geprobeert om blonde verf op mijn zwarte spoeling te doen, alleen je zag geen verschil, behalve bij mijn uitgroei, mijn echte haarkleur dus, dat werd oranje en toen was ik alsnog veel geld kwijt omdat ik bij de kapper het oranje moest herstellen.

blonde highlights heb ik ook keer gehad vroeger, maar zag je geen verschil, en als ik nu blonde hairlight ga doen op zwart ziet er ook raar uit haha en kost ook veel geld om dat steeds te doen.

iig bedankt voor de info

ik had eerst ook spoeling, maar duurde ongeveer half jaar tot het eruit was (: