donkerblond naar chocolade bruin verven

heeft iemand daar verstand van. Is ht dan egt donkerbuin?
ik hoop dat jullie wat tips hebben.
Dankjewel alvast!

Het kan gewoon, maar je hebt wel een kans dat het in het begin te donker is, maar na een paar keer wassen wordt dat minder.
En het kan ook gebeuren dat het een beetje roodachtig uitvalt, dus je moet uitkijken dat de verf geen warme ondertoon heeft.

okeee dankje voor tips !:slight_smile:

heb t zelf ook gedaan, en is echt heel donker en rood uitgevallen, dus heb er uiteindelijk donkerbruin nog overheen gedaan en toen was t zo goed als zwart…
ik zou lichtbruin of middenbruin eerst proberen

dankjeee !

Ik zou sowieso een goed merk kiezen. Ik gebruikte als eerste goedkope huismerken, maar die werken best slecht.

uh nou ik zou het sowieso bij de kapper laten doen? want vaak zeggen kappers nog wel eens dat als je het verkeerd doet je een groene/rode/oranje gloed kan krijgen.

Ik zou juist wel kijken naar een beetje een warme ondertoon, anders heb je kans dat het groen uitvalt…

Als je maar weet dat chocoladebruin uiteindelijk rood achtig begint te worden.
Tenminste dat is mijn ervaring. :stuck_out_tongue:

Je moet sowieso zorgen dat er een rode tint in zit. Ofwel er zelf bij mengen!

Anders wordt je haar groen als je van blond naar bruin gaat!
Moest dat toch het geval zijn moet je er ketchup insmeren en laten intrekken om de groene gloed weg te krijgen. (helpt vreemd genoeg dus echt haha :grinning: )

in de meeste verf op de markt zit een rode gloed… heeft niets met verkeerd doen te maken

Ik zou naar de kapper gaan want die heeft er verstand van en weet of het bij je staat of niet (:

ik heb het de eerste keer ook chocolade bruin geverft, en heb vn mezelf ook donker blond haar.
het was wel bruin, maar wel een mooie kleur, het was niet heel donker. in het begin na de eerste paar keer wassen zal het sowieso wat lichter zijn…
de meeste zagen het niet eens dat ik het gerveft had :pensive:’’

Ik heb van mezelf ook donkerblond haar en ik heb het bruin geverfd. Het is iets donkerder geworden dan ik wou maar geen groene gloed erover ofzo. Ik heb het gewoon zelf gedaan. Dus volgensmij kan jij het ook gewoon zelf doen.

L’Oreal Excell10 werkte echt super goed bij mij!

ik heb van mezelf blond/donkerblond en nu heb ik er lichtbruin/middenbruin eroverheen gedaan. in begin viel wat rood uit, maar dat vond ik juist supermooi.
nu is het meer karamel/goud achtig.
maar ik ga er nu nog een middenbruin overheen doen.
ik heb trouwens l’oreal sublime mousse gebruikt.
na 't wassen word 't lichter, en de rode gloed gaat eruit.

heb zelf blond haar en heb het een paar maanden geleden heeel donker bruin geverft! zelf gedaan!
word na een paar keer wassen iets lichter, en kan wat afgeven.
maar als je het mooi wil houden toch zo om de 4 maanden verven!!