donkerblond naar blond

Nee, das niet mooi…

je moet het zelf weten.
als mensen hier gaan zeggen;
neee niet doen dat is lelijk
ga je dat dan werkelijk ook niet doen?

ik heb ook donkerblond haar en ik wil het ook lichter.
ik doe het lekker wel, ondanks wat anderen ervan vinden.
zolang je het zelf maar wil, toch? ;p

je kunt ook op www.taaz.com kijken hoe het je staat, met kapsels enzo!

casting creme gloss van l’oreal paris

Ik heb gewoon highlights en ik heb van mezelf donkerblond (:

Ik heb die eens bekeken op internet… het is een verf en kleurspoeling in één eigenlijk. Er zit bleekmiddel in (waterstofperoxide) net zoals in bijna alle verf zit (in sommige zit ammoniak in de plaats) en kleurstof.
Alleen in tegenstelling tot gewone verf is het kleurstof die eruit gespoeld kan worden waardoor de kleur dus verdwijnt in zoveel wasbeurten. In vergelijking met kleurspoeling bevat het dan weer die waterstofperoxide die normaal niet in kleurspoeling zit.
Het is een beetje valse reclame eigenlijk. Want er wordt zo in het groot bijgezet ‘bevat geen ammoniak’ maar ze zetten er niet in het groot bij ‘bevat waterstofperoxide’ … dat is veel schadelijker voor je haar trouwens alleen ruik je het niet en stinkt het dus niet zo als ammoniak.

updatee. ;d

ik heb nu voor permanente verf gekozen.
gewoon een paar tinten lichter dan mijn haarkleur.
ben het nu aant verven. dusss.
ben benieuwd. (:

oeeh laat maar meer weten :grin:
ik ben ook donkerblond (donkerder dan jou) en ik wil ook heel graag blonder. ik vind dat donkerblond wat ik heb echt geen kleur. maar bij de kapper is weer zo duur.
ik heb dan 2 vriendinnen waarvan ik weet dat ze hun haar verven, de een doet het bij de kapper en dat ziet er echt mooi uit
de 2e doet het altijd zelf, maar die verft haar haar echt heel licht. het is wel zo, als je niet weet dat ze het verft, zie je het echt niet. omdat ze het al deed vanaf dat ze donkerder werd. in de zomer gaat dat haar er wel wat nepper uitzien, omdat het dan dus lichter wordt etc.

;d
het is echt veel lichter nu al!
ik vind het echt nu al mooooi! :smiling_face_with_three_hearts:
en ik heb het dus ook zelf gedaan, maar als bijv. je moeder je ofzo helpt gaat het ook beter dan wanneer je hetzelf doet!

hahaah nice :grinning:
welke verf gebruik je?

idd. (:
ehm, ik heb verf van l’oréal paris.

haha, was zelf nog donkerder dan jou.
en ik ben nu echt lichtblond, lukt gewoon hoor.
je kan alleen kans lopen dat het iets oranje lijkt, maar dat vervaagde bij mij al naar een paar dagen.
en als je het dan nog een keer verfde was het ook gewoon goed.
ik denk dat je het gewoon moet proberen als je er zelf achter staat!
want de ene reactie is positief en andere negatief.
maar naar mijn mening kan dat wel!

Highlights!!!