Donkerblauwe jurk + welke schoenen ?

Hoii, ik heb daarnet deze jurk gekocht voor een feest ik dacht aan Rood gelakte peeptoes maar ik ben er niet helemaal zeker van iemand tips of andere ideeën ?

http://img715.imageshack.us/img715/5615/kleedjehmdonkerblauw.jpg

Ik zou zeggen goud, vanwege die gouden details, maar dat ziet er waarschijnlijk heel ordinair uit in real life. Doe anders donkerblauwe heels aan, van de van Haren met studs. Zijn heel leuk, ik heb ze ook in het grijs.

Dankje, ik twijfel echt over de kleur en of ik van die lak zou nemen of niet en peep-toes of niet enzo :s

Hm goude schoenen zie ik ook niet meteen zitten x) , studs zie ik nog wel zitten :slightly_smiling_face:

Oeh ja rood!
en dan rode lippen

Maar op zich is rood en donkerblauw wel een mooie combinatie, klassiek, en die jurk is ook klassiek. Rood gelakte peeptoes zijn wel mooi ja, als je ze in huis hebt!

haha nee heb ik niet in huis maar da’s geen probleem m’n moeder had beloofd dat ik schoenen mocht gaan kopen voor dat feest :slightly_smiling_face: , oké dan denk ik dat ik gewoon voor de rood gelakte peeptoes ga gaan :slightly_smiling_face:

^Oké, doe dat!

aaah, superraar, ik denk steeds dat jij Mooslove bent trouwens, maar jij bent nieuw en bent niet Mooslove. (=

sorry, moest er even uit.

Jep ik ben nieuw en nee ik ben niet Mooslove, geen idee eigenlijk wie je daarmee bedoeld :slightly_smiling_face:

^Ok, welkom dan, maar Mooslove is ook iemand op girlscene met dezelfde avatar als jou.

Oohw, haha dankje en ja dat wist ik dus niet maar ik kan nu moeilijk iedereen zijn avatars afgaan om zeker te zijn dat ik niet dezelfde heb

Hahahh, dat zou ik ook niet doen. :wink:

Wat FallingDown zegt is volgens mij wel mooi!

Hier nog wat inspiratie: http://lookbook.nu/looks?q=dark+blue+dress

Thanks!, dat met die roden lippen ga ik denk ik wel doen

Ik zou het persoonlijk combineren met nude/poederroze peeptoes. Rood lijkt me wat te fel, aangezien t jurkje ook opvalt. Maar moet je zelf weten! :slightly_smiling_face:

Nude is inderdaad wel heel mooi, het liefst met wat gouden details, kijk eens rond op wat online sites, rood kan ook, maar ik zou geen gelakte doen.

Oh da’s ook al zo’n leuk idee, dilemma’s !! :stuck_out_tongue:
maar ik heb zoiezo wel goude armbandjes en in mijn tasje zit ook wat goud,
op zich valt de jurk niet zo heeel hard op in het echt blinkt die niet zo hard ^^

ik zou inderdaad ook nude doen

Die heb ik ook! Ik draag hem met nude of met zwarte hakken.