Donker haar ontkleuren en dan een spoeling?

Oh hai,
zelf heb ik donkerbruin haar, maar ik wil graag een “bruin-bruine” kleur haha

Maar permanente verf vind ik eng dus ik dacht ik ga een spoeling gebruiken. Alleen dan moet ik mn haar waarschijnlijk eerst ontkleuren, want anders pakt het niet.
Maaaaar, stel het vervaagd, wat voor kleur heb ik dan echt over?

+ Stel je hebt haar tot aan je onderrug, hoe veel kost dit grapje dan?

Alvast bedankt

ik denk dat ontkleuring niet nodig is. Of je moet echt heel donkerbruin haar hebben en naar donkerblond willen. Ik denk dat een paar tinten lichten met gewone bruine verf ook wel te doen is. Ik zou alleen gaan ontkleuren als het echt nodig is want het is niet goed voor je haar en het verwijdert je natuurlijke haarpigment, dus als de verf vervaagt hou je inderdaad een vale kleur over.

Naja, het ligt tegen zwart aan…
En ik wil
http://images.beautyriot.com/photos/galleries/celebrity-hair-color-addiction-lindsay-lohan-brown-16.jpg

maar dan iets donkerder

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSVFKOsTzsIFplRgpRTRNvUgAuh7xSWUr72d5j2Lt4BQhFD1vPb&t=1

Oke dit

Ik denk niet dat je hoeft te ontkleuren, verf pakt dat gewoon aan denk ik (ik heb ook haar dicht bij zwart en heb 't een keer rood geverfd en dat zag je goed :p)

Nog iemand ervaringen?

Als je een spoeling na ontkleuren gebruikt, krijg je denk ik gewoon de ontkleurde kleur terug. De ontkleuring is immers permanent en moet eruit groeien, de spoeling niet.

Je haar kan maar een paar tinten lichter worden, dus het lijkt me wel dat je moet ontkleuren. Maar je kan natuurlijk ook een pakje kopen en dan uittesten op een klein plukje en kijken wat er gebeurd. Of even langs de kapper gaan voor advies.

En als je haar tot aan je onderrug hebt denk ik wel dat je vier pakjes kwijt bent, zeker als je dik haar hebt. Ik heb zelf haar tot mijn beha-bandje en ik ben altijd twee pakjes kwijt en ik heb ook best dik haar.

Hier ga je spijt van krijgen, echt…

^Waarom dat nou weer? Als ze dit graag wilt?

Ik vind het wel een leuke kleur eigenlijk (:

Ik zou even langs de kapper gaan, die weet precies welke kleur jouw haar heeft en hoe dat werkt.

Ontkleuren bij de kapper koste mij toen ongeveer 40 euro voor die lengte. Maar ik zou echt geen kleurspoeling gebruiken, de kleur word zo ontzettend snel lelijk, dan blijf je verven.

als die spoeling gaat vervagen krijg je waarschijnlijk een hele lelijke kleur.
als je je haar ontkleurt van heel donkerbruin, krijg je waarschijnlijk blond met geel en oranje haar. dus je kan je er vast wel iets bij voorstellen wat er gebeurd als die spoeling vervaagd.
waarom vind je permanente verf eng? ontkleuren is ook permanent. en licht haar kan je zo weer donker verven als je wil!

als je dit bij de kapper laat doen gaat het je een hoop kosten, ik heb haar tot mijn schouders en ik was al 80 euro kwijt (voor ontkleuren en een spoeling bij kinki kappers) je kan het ook zelf doen, maar dat is natuurlijk wel eng als je dit nog nooit hebt gedaan.

Ik heb het zelf ontkleurd, ik had het namelijk donkerbruin geverfd, maar het had te donker uitgepakt. Ik heb het ontkleuren zelf gedaan, dat ging prima. Ik heb er nu een bruine spoeling in zitten (die ik eigenlijk weer veel te donker vind, maar oké), maar hij houdt in ieder geval goed. Mooie kleur wel op zich. Dus ik vind het op zich wel te doen, maar begin er niet aan als je ongezond haar hebt. Ontkleurder is echt ontzettend slecht ervoor. Mijn haar is nu wel gezond, maar dat komt omdat ik er een stuk vanaf heb gehaald na het ontkleuren en maskers gebruik, hehe.

En ja die spoeling… het zal toch aan je haar en de kwaliteit ervan liggen of hij lang mooi blijft. Maar als je naar de brainwash of zo gaat, en je kiest er een natuurlijke bruintint uit, dan is de kans dat het lang mooi blijft wel groot op zich. En dan ben je 15 euro kwijt voor de spoeling.

Altijd een spoeling gebruiken.
Je moet het dan wel vaker bijwerken dan gewone verf, maar een spoeling is zoveel beter voor je haar!
Ontkleurd haar zuigt kleur op… dus het zal nooit helemaal terug gaan naar de kleur van je ontkleuring.
Wat je ook kan doen is een spoeling een tintje donkerder nemen.
Dan heb je op het begin misschien nog wel dezelfde kleur, maar dan vervaagt hij na 1/2 weken naar de kleur die je wil hebben.

Misschien is zo een blondspray wel iets om het wat op te lichten
(ken er niet zo veel van, dus kan ook best zijn dat het niets is hoor…)