Donker haar, bleke huid

Eey,
ik ben benieuwd of er meer meiden zijn die dat hebben! Ik heb donkerblond haar en ik ben echt bleek :frowning_face: Ik ben nooit echt bruin geweest ofzo, als ik dan het gevoel heb van jeeej, ik heb een kleurtje merk ik dat ik vergeleken bij een ander nog wit ben :frowning_face:
Ik heb ook zwarte wenkbrauwen! Mijn oma had ook zo`n lichte huid, maar ze had wel rood haar. Kan dat er iets mee temaken hebben?

Ik vind dat persoonlijk juist heel mooi :slightly_smiling_face:

Mooi toch?

Ik heb ook donkerblond haar en ik ben ook heel bleek, mensen vragen regelmatig of ik ziek ben. Maarja niks aan te doen, er zijn wel ergere dingen in de wereld :slightly_smiling_face:

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb heel donkerbruin haar (bijna zwart) en heb ook een hele bleke huid. Ik bruin echt nooit. Je leert er beter mee leven, want het is nu eenmaal zo (:

Vond het vroeger ook niet mooi bij mezelf, maar nu heb ik leren accepteren dat het wel mooi kan zijn. En zelfbruiner bestaat ook nog :wink:

Dat vind ik echt zo mooi! -De mensen die dat zeggen zijn gewoon stom. Het is echt mooi, wees er blij mee!-

Sneeuwitje :grinning: Ik vind dat heel mooi :slightly_smiling_face:

Mooooooooi!

ik heb donkerbruin haar en bleke huid. wat ik ook doe, ik word bijna noooooit bruin :open_mouth: maar ik vind het niet erg :slightly_smiling_face: vind het juist mooi!

alleen ja, mijn benen zijn dus ook superwit… wat ik dan weer wat minder mooi vind haha :wink:

Ik heb zwart haar, maar zou graag een bleke huid willen hebben. Dat is mooi hoor.

ik heb ook donkerblond haar vn mezelf… en heb het nu donkerbruin, dus mn huid lijkt nog bleker
maar super bleek is het niet, verder heb ik sproetjes, en word ik ook moeilijk bruin :pensive:’ verbrand alleen maar in de zon

Ik had het eerst ook, maar nu kom ik heeeeeeeeel veel in de zon (ieder straaltje probeer ik te vangen) en nu heb ik al veel meer kleur. Maar opzich is een bleke huid niet lelijk!!! Pas gewoon je make-up (zoek de juiste foundation) en kleding er op aan (ga geen pastel kleurtjes dragen, maar juist bijv. donkerblauw of donkergroen, dat staat meestal heel mooi!).

Ohja, in de victoriaanse tijd liepen de vrouwen met parasollen omdat een bruine huidskleur stond voor arm=buiten op het land aan het werk!

Mooie blanke celebrities:

http://images.starpulse.com/pictures/2007/07/25/previews/Anne%20Hathaway-AGM-006642.jpg

http://melfashion.biz/thumbs2/tn__2623_0.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_9yK8xGrTLcU/S6-gYhaVLJI/AAAAAAAAAhI/o8Ger74GAuU/s1600/keira-knightley-by-julian-broad.jpg

Ik heb ongeveer hetzelfde maar ik vind het best mooi. Arabische vrouwen willen juist een zo licht mogelijke huid want een lichte huid en donker haar wordt beschouwd als mooiste beschouwd in het midden oosten.

Ik heb het juist andersom. Ik heb bijna wit haar en een snelbruinende huid. Dat bleke met donker haar vind ik juist heel mooi.

Ga in de zon liggen!

Dat heb ik ook, bij mij wordt er ook vaak gevraagd of ik ziek ben, of dat ik dingen als ‘Wat ben jij spierwit!’ moet aanhoren. Maarja, op vakantie word ik vast wel wat bruiner en anders pech. (: