Donker grijze jeans

Ik ben al een tijdje op zoek naar een donkergrijze jeans… ik weet dat er een ik zoek topic is maar ik kon hem niet vinden … $:
Weet iemand ergens ?
maar niet dat hij 70 euro kost ofzo…

http://img821.imageshack.us/img821/19/broekw.jpg

Dan moet je met Google zoeken.

levi’s heeft zulke grijze jeans maar die zijn wel iets duurder dan dat geloof ik…

Ik vind die echt overal :stuck_out_tongue:
Ga gewoon es de stad in en je komt er genoeg tegen!

En om je dan toch nog even een oplossing voor je probleem te geven:
H&M, Men at Work, en vast echt nog wel meer winkels.

Takko hebben ze ook altijd van zulke broeken !

^^ oeeh takko goede ideee…

nou ik was laatst de stad in al stelt onze stad niks voor en ben bij de vero moda cool cat en h&m en paris today geweest kon echt niet echt iets vinden :open_mouth:

keek trouwens net op de site van men at work en die broek was 129 euro nee dat word hem niet $:

C&A!
ik weet niet of ze zo donker grijs zijn, maar ze hebben wel grijze broeken.

Ik had er ooit eentje gekocht bij de H&M. Ik zag ze trouwens laatst ook bij de Zara.

Ik heb de mijne van de Zara.

Ik heb er een van de Primark en van de H&M.

je hebt ze in veel winkels, inderdaad die wat hierboven zijn genoemd, vroeger had je ze bij de H&M, bij de new yorker hebben ze ook wel vaker zoiets, of bij de bershka.

Hmmm… jammer genoeg bestaat mijn stad alleen uit vero moda en h&m en c&a dus zara,primark, en new yorker en bershka word hem niet :frowning_face::frowning_face: maar ik zal morgen nog even goed zoeken

Ik kom ze vaak tegen bij de Zara, Only en Vero Moda. Bij de H&M zou je ze ook kunnen vinden.