donker geverfd haar terug naar donkerblond. haarkleur verwijderaar?

Ik wil heel graag mijn oude donkerblonde haar kleur weer terug maar ik heb totaal geen zin om naar de kapper te gaan omdat het me te duur is en het te vaak mis is gegaan. Om te wachten tot het uitgroeit heb ik eigenlijk geen geduld voor…

dus mijn vraag is: waar kan ik zo’n haarkleur verwijderaar vinden (sos colour remover komt veel voorbij)? Ik heb online veel positiefs over die dingen gehoord. Maar waar kan ik die in de winkel vinden?

Ik ben al blij als het weer wat lichter word. :slightly_smiling_face:

Dus, iemand enig idee?

Ik heb telkens zo’n highlight kit gebruikt van schwarzkopf. Ik heb ook donkerblond van mezelf en ben van donkerbruin in een paar maandjes naar blond. Plan is om na de zomer lowlights te zetten en dan ben ik alweer terug bij mijn eigen haarkleur!
Ik durfde zelf persoonlijk niet zo’n haarkleur verwijderaar te gebruiken.

volgens mij moet je die online bestellen?
of kruitvat maar dat weet ik niet zekr hahah, volgens mij gewoon online

sos colour remover kun je hier niet in de winkel verkrijgen

misschien kunnen ze je hier beter helpen:
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-haarverf-topic.-150167.1225.html

in het aparte haarkleuren forum weten ze er ook veel van :wink:

Moet je inderdaad via internet bestellen. Heb het zelf ook gebruikt en had het heel vaak geverfd van bruin tot donkerbruin. Het werkt echt heel goed maar in mijn lengtes wat minder omdat ik spul tekort had dus ik raad je aan om twee pakjes te kopen als je lang haar hebt.